וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחתה יציאתו של הרי-מייק ל”החוב”

אייל דץ

14.10.2010 / 18:17

אי בהירות סביב מכירת אולפני מירמקס הביאה לדחיית צאתו לאקרנים של הרי-מייק לסרטם של אסף ברנשטיין ועדו רוזנבלום, בו משחקת רומי אבולפיה לצד הלן מירן וסאם וורת'ינגטון

עסקת המכירה של אולפני מירמקס עדיין לא הושלמה ואי הבהירות סביב האולפנים, שהיו עד לפני מספר חודשים בבעלות חברת דיסני, נותנת את אותותיה: יציאתו של הסרט האמריקאי "The Debt", המבוסס על עלילת הסרט הישראלי "החוב" מ-2007 שביים אסף ברנשטיין על פי תסריט שכתב עם עידו רוזנבלום, נדחתה למועד לא ידוע.

הסרט, בכיכובם של השחקנים הבריטים הלן מירן וטום וילקינסון ורומי אבולעפיה הישראלית היה אמור לצאת לאקרנים ב-29 בדצמבר. הדחייה בתאריך ההפצה סותמת את הגולל על האפשרות שהסרט יזכה במועמדות לאוסקר, זאת מכיוון שעל מנת שסרט יהיה מועמד בתחרות, הוא חייב להיות מוקרן בהקרנה מסחרית עד לסוף השנה, קרי, ה-21 בדצמבר. הסרט הוקרן כבר בפסטיבל הסרטים בטורונטו.

עלילת הסרט, המבוסס כאמור על סרטם של ברנשטיין ורוזנבלום, מספרת על שלושה סוכני מוסד ישראלים שנשלחו לחסל פושע מלחמה נאצי בגרמניה ו-30 שנה לאחר מכן מקבלים הזדמנות נוספת להשלים את המשימה. הסרט צולם באנגליה, הונגריה ובישראל.

סרט נוסף מבית היוצר של "מירמקס" שתאריך יציאתו נדחה בגלל מצב האולפנים הוא "Afraid of the Dark" בכיכובם של קייטי הולמס וגאי פירס. הסרט, רימייק לסרט הטלוויזיה מ-1973 בעל אותו השם, היה אמור לצאת לאקרנים ב-21 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully