וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלזיה נגד אדם למברט: "מנוגד למסורת שלנו"

14.10.2010 / 19:09

הפגנות מלוות את הופעתו של הזמר במדינה, למרות הסכמתו לוותר על קטע במופע בו הוא מתנשק עם אחד מרקדניו. למברט: "הסכמתי להתפשר כי זה שווה את זה"

AP

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שטיין)

אזרחים מלזיים מחו היום (חמישי) נגד הופעתו של אדם למברט במדינה המוסלמית, אשר ההומוסקסואליות נמצאת בה מחוץ לחוק. למברט, הומו מוצהר, הסכים להוריד מסט ההופעה שלו קטע בו הוא מתנשק עם אחד הרקדנים, כדי שלא לעורר עוד יותר את זעם המקומיים. לדבריו, הוא עשה זאת כצעד של פשרה נדירה מצדו, כדי שהמופע יוכל להתקיים. "זה נראה לי שווה את זה", אמר במסיבת עיתונאים.

מחאה במלזיה נגד אדם למברט. Lai Seng Sin, AP
לא מוכנים לקבל. המחאה במלזיה נגד למברט/AP, Lai Seng Sin

עם זאת, לרבים לא הספיקו דבריו של למברט והם יצאו לאזור ההופעה כדי למחות על קיומה. מצוידים בשלטים "אנחנו מגנים את הקונצרט של אדם", טענו המפגינים שהופעתו במקום פוגעת במסורת של המדינה: "בידור הוא חלק מהצרכים הבסיסיים שלנו, אבל אנחנו לא יכולים לסבול בידור שהוא מעבר לגבול", אמרה אחת מהן, "בידור שמקדם סקס, מהסוג ההומוסקסואלי לדוגמה, הוא מעבר לגבול".

"אנחנו נגד קונצרט, אנחנו נגד הסוג הזה של מוזיקאים ונגד הסוג הזה של המוזיקה", אמר מוחמד זקי בין סוכרי, נשיא מועדון הסטודנטים האיסלמים. "ברור כשמש שהיא מנוגדת למסורת ונגד התרבות שלנו".

  • עוד באותו נושא:
  • אדם למברט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully