וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסקת אש: אמנים ים תיכוניים יבצעו שירי רוק ישראליים ולהיפך

עינב שיף

15.10.2010 / 2:59

אביהו מדינה ישיר חוה אלברשטיין ושרית חדד - את "אתה פה חסר לי", בעוד מאור כהן יבצע את "גדליה רבע איש" ומיכה שטרית את "גל רודף גל" באוסף חדש שינסה להשכין שלום בין הצדדים

לאחר שכל אמן מכל ז'אנר עם נגיעה לרוק ישראלי נאלץ להתייחס לשאלה "מה דעתך על שלטון המוזיקה הים תיכונית", מגיע שלב הפסקת האש: אוסף חדש של NMC יונייטד וחברת מירו את מתנה הפקות יכיל ביצועים חדשים של אמנים משני הז'אנרים לקלאסיקות של הצד האחר.

האוסף, בשם "שני צדדים למטבע", יהיה ניתן למצוא, למשל, את שרית חדד מבצעת את "אתה פה חסר לי" שכתב אביב גפן וביצעה במקור נורית גלרון. מאור כהן ובום בם, לעומת זאת, יבצעו את "גדליה רבע איש" שביצעו צלילי הכרם וצלילי העוד. דויד ברוזה יבצע את "מנטה" של מרגול ואילו מרגול תבצע את "אינתה עומרי" של מיכה שטרית, שיבצע בעצמו את "גל רודף גל" שאמנם הוא כתב, אך במקור בוצע על ידי רון שובל.

בנוסף, ישי לוי יבצע גרסת אולפן של "מלנכולי" של החברים של נטאשה, לאחר שביצע את השיר יחד עם ארקדי דוכין בהופעות. דוכין עצמו יבצע את "אין לי אהבה" שביצעו בעבר אורי פיינמן ושימי תבורי. אם זה לא מספיק, אז אביהו מדינה יבצע את "כמו צמח בר" של חוה אלברשטיין, שדעתה על הז'אנר ידועה היטב.

"בתרבות המוזיקלית העכשווית, בה לעיתים בוחרים לעסוק בצדדים וב'מלחמות', הפרויקט בוחר לשים דגש על האיכות הבלתי מתפשרת של מילים ולחן באמצעות אמנים שמצליחים לגעת ולבשר שאנו כאן כדי לעשות מוזיקה מצוינת, להוקיר אותה ולתת לכל אוזן להתרגש מהעולם המוזיקלי שלנו", נמסר מהפקת הפרויקט, אותו מנהל אמנותית המפיק המוזיקלי נדב ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully