וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: פיטר ג'קסון יביים את "ההוביט"

אייל דץ

16.10.2010 / 11:12

הבמאי פיטר ג'קסון הודיע כי הוא יביים את "ההוביט", הפריקוול המדובר ל"שר הטבעות", לדבריו, "אנחנו מחכים בציפייה לשוב לעולם המופלא הזה עם גנדאלף ובילבו"

עכשיו זה סופי: הבמאי פיטר ג'קסון הודיע כי הוא יביים את "ההוביט", הפריקוול המדובר ל"שר הטבעות", ג'קסון, במאי טרילוגיית "שר הטבעות", הודיע כי בנוסף להיותו מפיק שני סרטי "ההוביט", המבוססים על ספר שכתב טולקין, בעלילה שקדמה ל"שר הטבעות", הוא גם יביים אותם בסופו של דבר. "אנחנו מחכים בציפייה לשוב לעולם המופלא הזה עם גנדאלף ובילבו" הודיע ג'קסון.

בעבר הצהיר ג'קסון כי הוא עסוק מדי במלאכת ההפקה מכדי לקחת את הפרויקט על עצמו. סוכנו אף הצהיר זאת לאחר פרישתו בחודש מאי של גיירמו דל טורו, שהיה אמור לביים את "ההוביט" אולם מאס בעיכובים השונים והודיע על עזיבתו את הפרויקט.

פרויקט "ההוביט" סובל עד כה מעיכובים רבים. בין היתר, דרשו איגודי השחקנים בניו זילנד ואוסטרליה מהפקת הסרט לקבל על עצמה את אמנת שיוויון הזכויות לשחקנים, המחייבת שכר מינימלי למשתתפי ההפקות השונות ויחס הוגן. מאחר והפקת הסרט סירבה להיכנס איתם למשא ומתן, יצאו איגודי השחקנים בדרישה לחרם בינלאומי על צילומי הסרט. מי שהתערב בסופו של דבר הוא לא אחר מראש ממשלת ניו זילנד שגישר בין שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully