וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראפר TI חוזר לכלא

אייל דץ

16.10.2010 / 13:08

בית המשפט גזר על הראפר זוכה הגראמי 11 חודשי מאסר בעוון הפרת תנאי הערבות שלו, זאת לאחר שבחודש ספטמבר נעצרו הוא ואשתו כשבמכוניתם סמים מסוג מריחואנה ואקסטזי

הראפר TI חוזר לכלא: חודשים ספורים לאחר שסיים לרצות עונש מאסר בעוון רכישת אקדח שלא כחוק, חוזר הראפר המצליח זוכה פרס הגראמי לבית הכלא. בית המשפט גזר עליו 11 חודשי מאסר בעוון הפרת תנאי הערבות שלו, זאת לאחר שבחודש ספטמבר נעצרו הוא ואשתו לאחר שבמכוניתם נמצאו סמים מסוג מריחואנה ואקסטזי.

"פישלתי בגדול ואני מצטער" הוא אמר בהופעתו בבית המשפט ביום שישי לפני הקראת הדין. "אני באמת מצטער. אני לא רוצה ואני לא צריך להשתמש בסמים. אני רוצה אותם מחוץ לחיי". אבל השופט לא קנה את ההתנצלות של T.I. "יש גבול לכמה הזדמנות שניות אפשר לתת", הוא אמר וגזר עליו כאמור 11 חודשי מאסר.

זה היה ללא ספק אחד השבועות המטורפים בחייו של הראפר שנוי המחלוקת. באמצע השבוע הוא הצליח לשכנע אדם שאיים להתאבד מקפיצה מהקומה ה-22 בבניין באטלנטה לא לעשות זאת. הוא הקליט וידאו שלו באמצעות מכשיר הטלפון שהועבר לאדם שאיים להתאבד שלאחר שצפה בווידיאו החליט לא לעשות זאת.

כמו כן, השבוע הוציא TI יחד עם כריס בראון סינגל חדש בשם "Get Back Up". "אני רק בן אדם" שר TI בסינגל החדש. "כשהם דוחפים אותך למטה אתה חייב לעלות למעלה".

  • עוד באותו נושא:
  • TI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully