וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "ג'קאס 3" כבש את המקום הראשון בפתיחה מהממת

17.10.2010 / 18:37

מי צריך סרטים איכותיים עם יומרות לאוסקרים כשיש את "ג'קאס 3"? הפרק השלישי והתלת-ממדי בסדרה הכניס בסוף השבוע האחרון 50 מיליון דולר ורשם שיא קופתי היסטורי לחודש אוקטובר

אף פעם אל תזלזלו בהומור נמוך. לפני שמונה שנים, איש לא האמין שצופים יקנו כרטיס לסרט כדי לצפות בעיבוד קולנועי ל"ג'קאס", סדרת הפולחן של MTV שהציגה את מעלליהם של חבורת אהבלים. המונים דווקא עשו זאת, והם הפכו את "ג'קאס" ללהיט קופתי, וזה גם היה גורלו של "ג'קאס 2" לפני ארבע שנים. בסוף השבוע האחרון הגיע לאולמות סרט המשך נוסף, והפעם הוא הוצג בפורמט תלת-ממדי, מה שגרם לספקנים להעלות את השאלה – מילא לשלם תשעה דולר בשביל לראות כיצד באפלו תוקף שקיק אשכים, אבל מי ישלם בעד זה 13 דולר?

התשובה, כמובן, היא הרבה אנשים. וכך, "ג'קאס 3" התעלה מעל כל הציפיות הרוויח בשלושת הימים הראשונים לצאתו לא פחות מ-50 מיליון דולר, מה שאיפשר לו לרשום את הפתיחה הטובה בכל הזמנים לחודש אוקטובר. אלה חדשות טובות לאולפני פראמונט, שלא היה להם להיט כזה כבר חצי שנה, וגם לתעשיית התלת-ממד כולה, לאחר כמה אכזבות קופתיות בעקבותיהם החלה הוליווד לפקפק בכוחו של פורמט זה. למרות זאת, עדיין לא בטוח אם ההישגים המרשימים יאפשרו ל"גקאס 3" לעבור את המחסום שקודמיו לא הצליחו לשבור ולזכות להפצה מסחרית בישראל.

גם את המקום השני תפס מוצר טרי – "Red" בכיכובו של ברוס וויליס, שהגיע בסוף השבוע האחרון לאקרנים בישראל. מותחן הפעולה אגר 22.5 מיליון דולר, סכום לא רע לאור העובדה שהוא פנה בעיקר לקהל בוגר, ובהחלט סכום שמאפשר להריץ את התוכניות לסרט המשך. "Red" צפוי להיות ההצלחה הקופתית הגדולה של וויליס בשלוש השנים שעברו מאז "מת לחיות 4", והוא אולי ישכיח קמעה את הטראומות של "המחליפים" ושל "קופ אאוט" בכיכובו.

ההצלחה של שני הסרטים הטריים דחקה סוף כל סוף מן הצמרת את "הרשת החברתית", אבל לדרמה המדוברת על מייסדי פייסבוק אין מה להתלונן: הסרט סבל בסוף השבוע האחרון מירידה של 30 אחוז בלבד בהכנסותיו, ו-11 מיליון הדולר שגרף העלו את מאזנו הכללי ל-63 מיליון דולר.

"הרשת החברתית" שומר על מומנטום

גם שני הסרטים שמשתרכים לאחר "הרשת החברתית" שמרו על מומנטום סביר, והוא שיקם את הרושם הרע שהותירו בסוף השבוע הראשון להפצתם: דרמת הספורט " Secretariat" עומדת במקום הרביעי עם הכנסות של 9.5 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 27.5 מיליון דולר. "החיים כפי שאנחנו מכירים", הדרמה הרומנטית של קתרין היגל, ניצבת במקום החמישי עם הכנסות של 9.2 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 28.6 מיליון דולר.

במקום השישי התמקם סרט האנימציה "אגדה עם כנפיים", שבסוף השבוע הרביעי לצאתו הכניס 4.2 מיליון דולר והגדיל את מאזנו הכללי ל-46 מיליון דולר. "גנב עירוני" של בן אפלק שבמקום השביעי מחזיק מעמד היטב, ובסוף השבוע האחרון הוא גרף ארבעה מיליון דולרים והעלה את מאזנו הכללי ל-80.5 מיליון דולר. לעומת זאת, הזוועתון "My Soul to Take" ספג ירידה קשה של אחוזים בהכנסותיו בסוף השבוע השני להפצתו וגרף 3.1 מיליון דולרים בלבד. כבר עכשיו הוא נפל עד למקום השמיני עם הכנסות כלליות של 11.9 מיליון דולר ותו לא.

את הטבלה סוגרים קומדיית הנעורים "Easy A", שעומדת במקום התשיעי עם הכנסות של 2.6 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 52.3 מיליון דולר, והדרמה "וולסטריט: הכסף מדבר", שנועלת את העשירייה עם הכנסות של 2.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 47.8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully