וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר ייצג את ישראל בפרסי MTV אירופה

עינב שיף

18.10.2010 / 9:28

הזמר הישראלי והקליפ שלו לשיר "ג'סי" נבחרו על פני הדג נחש, שרית חדד, קרולינה ואינפקטד מאשרום, למרות שיצא לקהל הישראלי לפני כשנתיים. MTV בתגובה: "הקליפ עומד בתקנון"

עברי לידר ייצג את ישראל בתחרות ה-EMA היוקרתית של MTV אירופה. הקליפ של הזמר לשיר "ג'סי" יהיה בין המועמדים בקטגורית ה-"Best European Act", בה התמודדו בעבר שירי מימון ונינט טייב. בתחרות השנה, יתמודד לידר מול אמנים כמו אנריקה אגלסיאס (ספרד) ודימה בילאן (רוסיה), שייצגו את ארצם.

בניגוד לשנים קודמות, לידר לא ייסע עם הקליפ לתחרות, בשל החלטה של רשת MTV העולמית. "זה ממש מגניב", כתב לידר בטוויטר שלו. "רציתי להודות לכם על כל התמיכה", הוסיף, שכן המועמדים נקבעו על פי הצבעת הקהל. לידר יזכה לפסלון ה-EMA מטעם MTV ישראל על זכייתו.

"עברי לידר הוא אחד האמנים הגדולים שצמחו בסצינת המוזיקה הישראלית ושיכול לתקשר בקלות גם עם קהל ישראלי וגם עם קהל בינלאומי", מסר היום (שני) אלעד סונגו, העורך הראשי של MTV ישראל. "אנחנו מחזיקים לו אצבעות בהצבעה בתחרות וקוראים לכולם: 'לכו להצביע' ".

גורמים בתעשיית המוזיקה הביעו תמיהה על הבחירה בלידר, שכן השיר "ג'סי" יצא בישראל כבר לפני כשנתיים. בבדיקה של וואלה! תרבות עם MTV, עלה כי הקליפ הוגש לתחנות הבינלאומיות בין אוגוסט 2009 לאוגוסט 2010, כנדרש בתקנון. "השיר 'ג'סי' אכן יצא לשוק המקומי לפני כשנתיים אולם זכה להפצה מחודשת השנה לשוק הבינלאומי (בסיוע MTV ישראל משודר השיר בחודשים האחרונים בתחנות MTV וערוץ LOGO , ערוץ הגייז האמריקאי לצד קליפים של יהונתן ושל היבריד לאבה)", נמסר מ-MTV ישראל. "זהו דבר המקובל מאד בסצינת המוסיקה הבינלאומית (שאמן פונה לקריירה בינלאומית לאחר הצלחה בשוק המקומי). לא בכדי השיר נבחר להיות מאחד מחמשת השירים שהתמודדו השנה על ייצוג ישראל בטקס פרסי המוזיקה שיתקיים ב-7 בנובמבר במדריד ע"י עורכי, מבקרי וכתבי המוזיקה הבכירים ביותר בישראל".

תחרות ה-EMA תיערך ב-7 בנובמבר במדריד. במופע הענק יתמודדו ליידי גאגא, קייטי פרי, ג'סטין ביבר, אמינם ואמנים נוספים על פרסים בקטגוריות הרוק, הפופ, ההיפ-הופ ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully