וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספוילר: מה היה בסיום העונה של "מד מן"?

18.10.2010 / 10:07

הסדרה המוערכת סיימה עונה רביעית בפרק רווי הפתעות בעלילותיו של דון דרייפר. המבקרים, כמובן, משבחים ומהללים

סדרת הדרמה "מד מן" של רשת AMC סיימה אמש (ראשון) את עונתה הרביעית לאחר 13 פרקים שעוררו דיון נרחב בארה"ב בנושאים כמו המלחמה בעישון, פירוק התא המשפחתי, גידול ילדים וגם ההזדמנות השנייה שכמה מכוכביה מחפשים. לאורך כל העונה זכתה הסדרה לביקורות מצוינות, ששיבחו את השיפור הניכר בקו העלילה של הסדרה, לצד, כמובן, העיצוב האמנותי המופלא שלה שהיטיב לשחזר את אווירת אמצע שנות ה-60 בניו יורק. למי שמעוניין לחכות לשידור הפרק בישראל או לזמן בו יוכל לצפות בפרק ברשת, לא מומלץ לקפוץ לפסקה הבאה, שם יובאו האירועים שהתרחשו בפרק.

ג'ון האם בפרק האחרון לעונה הרביעית של "מד מן". imdb
אז איך זה נגמר? ג'ון האם בפרק האחרון של "מד מן"/imdb

גולת הפרק של "Tomorrowland", שם פרק סיום העונה של "מד מן", הוא יציאתו של דרייפר לדרך חדשה, בראי אותו חיפוש זהות שהניע את פתיחת העונה. בחיפושו אחר אותו מוצא, דרייפר מתלבט בין שתי הנשים בחייו כרגע - פיי, יועצת הפרסום שעזבה בזעם את הסוכנות שלו לאחר שהוחלט שם שלא לעבוד עבור חברות טבק ומייגן, המזכירה האישית שלו. לאחר שבטי, אשתו לשעבר של דרייפר, מפטרת את האומנת, דרייפר נאלץ לשכור את שירותיה של מייגן כאומנת לילדיו בזמן שהוא לוקח את ילדיו לחופשה בקליפורניה.

שם, מתגלה הצד האימהי של מייגן ששובה את ליבו את דרייפר באופן סופי. הוא בוחר בה על פני פיי, שיודעת את סודות עברו האפל ומציע לה נישואים להפתעתו ולהפתעתה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זאת האישה של דון, תקנאו. ג'סיקה פאר בתפקיד מייגן ב"מד מן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מייגן כמובן מסכימה ודרייפר מודיע על נישואיו במשרד, במה שגוזל את תשומת הלב מהעסקה החדשה שפגי וקן השיגו למשרד בשווי 250,000 דולר. עוד מתגלה בפרק שג'ואן (כריסטינה הנדריקס) לא עברה הפלה, כפי שאמרה לרוג'ר אחרי הלילה החד-פעמי שבילו ביחד.

בסיום, בטי מגיעה לפינוי חפצים אחרון מביתה המשותף עם דון, בו היא נתקלת כשהוא מציג את הבית למכירה. כמה מהמבקרים בארה"ב ציינו שנראה כאילו בטי ניסתה להיתקל בו ומאופי שיחתם, בו סיפרה כי נישואיה להנרי אינם "חלקים", עולה כי היא מעט מתגעגעת לבעלה לשעבר. אז, מודיע לה דון על כוונתו להינשא למייגן, מה שמותיר אותה המומה לחלוטין.

ג'נוארי ג'ונס במד מן. imdb
הלם ותדהמה. ג'נוארי ג'ונס ב"מד מן"/imdb

כעת, תצפה התעשייה האמריקאית לממוצע העונתי של "מד מן", שצפוי להיות הטוב בהיסטוריה שלה. בעונת הטקסים הקרובה צפויה הסדרה לזכות שוב בפרסים המרכזיים ובשנת 2011 תעלה הסדרה לעונה חמישית. המבקרים, בעיתונים כמו הוול סטריט ג'ורנל והניו יורק טיימס למשל, משבחים

מסביב, ממשיך ג'ון האם לבנות את עצמו כאחד השחקנים הבולטים של הדור, עם תפקיד עטור שבחים ב"גנב עירוני" לצד בן אפלק. ועם זאת, במיוחד אחרי העונה הזו, נראה שהוא תמיד יישאר האיש שעליו תמיד יישאלו "מי אתה דון דרייפר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully