וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם לרבין מגיע טקס אלטרנטיבי

19.10.2010 / 8:52

שלושה סטודנטים יזמו ערב זיכרון אלטרנטיבי לראש הממשלה המנוח במלאת 15 שנים למותו, בו ידברו רענן שקד, שהרה בלאו ועוד. "איננו עוסקים בהנצחת האיש", אומרים המארגנים

אחרי שהכרנו את יום השואה האלטרנטיבי, הגיע הזמן גם לטקס אלטרנטיבי לזכרו של יצחק רבין: במלאת 15 שנים למותו יזמו שלושה סטודנטים ערב לזכרו של ראש הממשלה המנוח, תחת הכותרת "לא על רבין לבדו". הערב ייערך ב-4 בנובמבר, יום השנה הלועזי לרצח, במועדון לבונטין 7 בתל אביב.

"אנו מעוניינים אנו מעוניינים לקיים ערב אלטרנטיבי שיציע נקודות מבט שונות על תהליכים שאירעו בעשור וחצי האחרונים", אומרים המארגנים. "איננו עוסקים בהנצחת האיש, פועלו או מורשתו, אלא רוצים להציב במרכז את הרצח הפוליטי כנקודת ציון מכוננת בחברה הישראלית כרגע שהיווה חציית גבול בדמוקרטיה הישראלית".

הערב יתנהל במתכונת דומה לזו של יום השואה האלטרנטיבי, בו יעלו דוברים שיציגו נושאים הקשורים באופן ישיר או עקיף לרצח . בין השאר, ידברו העיתונאים חנוך מרמרי, במבי שלג ורענן שקד, הסופרת שהרה בלאו, מבקר הספרות והסופר אריק גלסנר, ד"ר יעל מונק ויו"ר פורום המשפחות השכולות חאלד אבו עוואד. המוזיקאית רות דולוס וייס תלווה את הערב.

  • עוד באותו נושא:
  • יצחק רבין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully