וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המסך

20.10.2010 / 11:27

וודי אלן חוזר לאנגליה, ג'ון קיוזאק מגיע לסין, ואתם יכולים לחפש את שניהם מהשבוע על המסך הגדול הקרוב לביתכם

כשתפגשי זר גבוה ומסתורי

לאחר הפוגה בספרד ובניו-יורק, חוזר וודי אלן לבירת בריטניה לונדון, ועוקב אחר מעלליהם של כמה מתושביה. כל אחד מהם נתקל בשורה של מצוקות מקצועיות ורומנטיות, אבל רק אחת מן הדמויות מגלה את הדרך שתאפשר לה למצוא גאולה.

מן הביקורות: בדומה לסרטיו הקודמים, גם היצירה החדשה של אלן לא קצרה מעריצים בקרב המבקרים. האוניון קבע שזה שיא השפל של היוצר הוותיק, השיקגו רידר איחל שלא יעשה סרטים נוספים, והווילג' ווייס, כמו גם וראיטי וכמה עיתונים אחרים, טען כי רק צוות השחקנים מציל את הסרט מכישלון מוחלט. הנחמה היחידה הגיעה מצד טיים אאוט ניו יורק, שהצהיר דווקא כי זה אחד מסרטיו החשובים ביותר של אלן בשנים האחרונות.

ציון ממוצע: רוטן טומייטוס – 48, מטא קריטיק – 51.

במאי: וודי אלן. שחקנים: נעמי ווטס, אנטוניו בנדרס, ג'וש ברולין, ג'מה ג'ונס, אנטוני הופקינס (98 דקות).

שנחאי

מי שמתגעגע לאפוסים רומנטיים עם טעם של פעם, סטייל "קזבלנקה", ימצא את מבוקשו בסרט זה. הגיבור הפעם הוא פול, מרגל אמריקאי המגיע ב-1941 לעיר הסינית שבשמה נקרא הסרט כדי לגלות מה הביא למותו של חברו הטוב ביותר. כנהוג בז'אנר, הוא נלכד ברשת של אינטריגות בינלאומיות, וכמובן שגם מתאהב ביפהפייה מקומית.

מן הביקורות: הסרט מתגלגל לישראל רבות לפני הפצתו בארצות הברית וברוב מדינות העולם, כך שכמעט לא התפרסמו עליו ביקורות. רק ביבשת שבה מתרחש "שנחאי" היו כמה התייחסויות לסרט. כך, למשל, טיים אאוט הונג קונג העניק לו שלושה כוכבים וכתב כי מדובר בחוויה קולנועית שגרתית אך מהנה.

במאי: מיקאל הפסטרום. שחקנים: ג'ון קיוזאק, קן וווטנבה, ג'פרי דין מורגן, דיוויד מורס (105 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully