וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל צילומים חושפניים: הורים בארה"ב נגד כוכבי "glee"

עינב שיף

20.10.2010 / 20:12

שלושה מכוכביה הגדולים שלהסדרה הצטלמו לכתבת שער פרובוקטיבית במגזין GQ ועוררו עליהם את זעמה של מועצת הטלוויזיה של ההורים: "זה גובל בפדופיליה"

הסדרה "glee" מתגרה כבר זמן רב בסף העצבים השמרני של ארצות הברית, אולם נראה שהפרובוקציה הנוכחית לא תעבור בשתיקה: מועצת הטלוויזיה של ההורים (Parents Television Council) הוציאה הודעה חריפה המגנה את צילומיהם החושפניים של שלושה מכוכבי הסדרה למגזין GQ. בצילומים, נראים ליה מישל (רייצ'ל ברי בסדרה), קורי מונטית' (פין) ודיאנה אגרון (קווין), המגלמים תלמידי תיכון, בלבוש שלא מותיר הרבה מקום לספק.

"מטריד ש-GQ, שפונה במפורש לגברים מבוגרים, מחפצן באופן מיני שחקניות שמשחקות תלמידות תיכון ב-'glee' בצורה כזו", אמר נשיא הקבוצה. "זה גובל בפדופיליה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גובל בפדופיליה? כוכבי "glee" על שער GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך

"על ידי אישור התצוגה הכמעט-פורנוגרפית הזו, היוצרים של הסדרה מראים מה כוונותיהם לגבי כיווניה של הסדרה", המשיכו לתקוף בארגון. "וזה לא טוב למשפחות".

מגזין GQ לא נשאר חייב לטענות, לעומת FOX שטרם הגיבו: "מועצת ההורים של הטלוויזיה בוודאי לא צופים בטלוויזיה בימים אלו והם צריכים ללמוד להפריד בין מציאות לפנטזיה", אמר המגזין. "כמו שלעתים קורה בהוליווד, ה'ילדים' האלו הם בשנות ה-20 לחייהם. קורי מונטית' כמעט בן 30. אנחנו חושבים שהם מבוגרים מספיק כדי להחליט מה הם רוצים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, גם היא מבוגרת מספיק להחליט. ליה מישל ב-GQ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבי "glee" שבמרכז הסערה דווקא הגיבו בנחת לסערה. "אני לא יודעת איך הם גרמו לי לעשות חצי מהדברים בשביל הצילום", אמרה ליה מישל. "אבל כנראה שהייתי בכושר ממש טוב הקיץ...". ארגון הוסיפה כי "אף פעם לא גרמו לי ללבוש כל כך מעט דברים".

גם בסדרה עצמה, נראה ש-"glee" הולכת רחוק מאי פעם בתדמיתה: בפרק ששודר בשבוע שעבר נראית סצנה לסבית של ממש בין הדמויות סנטנה לבריטני, לאחר שבשנה שעברה נרמז שהשתיים מנהלות רומן. כמו כן, פרק בריטני ספירס עורר זעם רב גם הוא בקרב שמרנים, לאחר שכוכבת הפופ בעלת העבר הבעייתי הוצגה כמודל לחיקוי. השנה, כשפרק השיא של הסדרה צפוי להיות משודר מיד אחרי הסופרבול, נראה שיוצרי הסדרה אכן מכוונים יותר לגברים. "הם מנסים לגרום לכמה שיותר גברים שיכורים לומר בבת אחת 'מה זה הפאקינג דבר הזה'", התבדח ג'ימי קימל בכנס הצגת לוח השידורים של ABC המתחרה, וכנראה צדק יותר משדמיין.

  • עוד באותו נושא:
  • glee
  • GQ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully