וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאת יצחקי - "סימה"

24.10.2010 / 6:30

אחרי שנים של הופעה מול המגזר הדתי וזכייה בפרס אקו"ם לעידוד היצירה, ליאת יצחקי יוצאת לקדמת הבמה עם סינגל ראשון מאלבום חדש בחברה גדולה. "אני לא חריגה", היא אומרת

יח"צ - חד פעמי

בין האופציה המזרח תיכונית של שני יצהרי לעולם האמוני של אתי אנקרי, הסינגל הראשון של ליאת יצחקי, "סימה", מתוך אלבומה החדש, מסתמן כמעין דרך ביניים שמשלבת טקסט איכותי, מנגינה עם גוונים ערביים ומערביים וכמובן – זמרת. לכך, אפשר להוסיף את הפרופיל הלא רגיל של יצחקי: בת 30, אם לארבעה ילדים ובעלת עסק עצמאי לעיצוב גרפי, שעתה, אחרי שנים של הופעות בעיקר במגזר הדתי, עוברת לקדמת הבמה בחסות חברת NMC יונייטד.

"אני לא מרגישה שונה במובן החריג", היא אומרת בראיון לוואלה! תרבות עם צאת הסינגל. "אני יודעת שיש לי פרופיל לא רגיל בשביל זמרת והגיוני שאם אתה הולך בדרך אחרת, אז גם המקומות שתגיע אליהם יהיו אחרים, אבל זו אני – למן הרגע שנולדתי נהגתי אחרת מבחינה דתית וערכית. הדברים שאני נושאת מבית אבא ועד היום היו בסיס לדרך לא רגילה".

הסינגל הזה יוביל אותך לקהלים רחבים יותר, בעיקר מהאזור החילוני. את מוכנה לזה?

"יש הבדלים בין כל בני האדם, אבל דווקא השיא הזה, 'סימה', מדבר על דברים שהם מאד אוניברסליים, חוצי דת, גזע ומין. באופן אישי, מעולם לא חייתי בבועות ובכל מקום הייתי חשופה לכל הקהלים. לא באתי מאיזשהו ואקום".

ליאת יצחקי. עדי אורני,
לא מואקום. ליאת יצחק/עדי אורני

בחודשים הקרובים, תמשיך יצחקי לעבוד על הוצאת האלבום, שהופק על ידי ז?אן פייר טייב מצרפת, שהגיע במיוחד משם כדי לעבוד עם יצחק. בשאר הזמן, היא תמשיך לתמרן בין המשפחה, העבודה וכמובן המוזיקה, שהולכת לתפוס מקום משמעותי יותר בחייה, במיוחד מאז זכתה בפרס אקו"ם לעידוד היצירה. "מצאנו את יצירתה ושירתה מיוחדת, מקורית וראויה לפרס להפקת האלבום", נימקו השופטים את הבחירה. "קולה פשוט ונעים ומיוחד ושיריה מרגשים ונוגעים בלב השומע. המקצבים, הצליל האתני המיוחד לוקחים את המאזין למחוזות מרתקים?.

"אני משתדלת לנוח", היא אומרת, "אבל הראש עובד. כל אחד חושב איך הוא מפיק מעצמו את מה שצריך ואת הייעוד שלו. כל עוד אני מרגישה שיש לי מה לתת, אני משתדלת לעשות את זה. אני לא חריגה בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully