וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהוקים ראשונים ל"ההוביט"

עינב שיף

22.10.2010 / 7:57

העיבוד הקולנועי המדובר לספרו של ג'יי אר טולקין יוצא לדרך, עם ליהוקו של מרטין פרימן לתפקיד בילבו ושל ריצ'רד ארמיטרג', איידן טרנר ורוב קזינסקי בתפקידי משנה נוספים

אחרי שקיבל אור ירוק להפקה בשבוע שעבר, הפקת "ההוביט", העיבוד הקולנועי של פיטר ג'קסון ליצירת המופת של ג'יי אר טולקין מעלה הילוך עם ליהוקים רשמיים ראשונים לסרט.

ראשית, אושר ליהוקו של מרטין פרימן ("שרלוק הולמס") לתפקיד בילבו, ליהוק שכבר פורסם זמן רב ועתה הפך רשמי. לצידו, ישחקו גם ריצ'רד ארמיטרג' ("MI5" והופעה צפויה ב"הנוקמים") בתפקיד תורין וכן איידן טרנר ורוב קזינסקי ("איסט אנדרס") בתפקיד קילי ופילי בהתאמה.

ליהוקים נוספים הם של גראהם מקטוויש ("24", "Secretariat") לתפקיד דוואלין, ג'ון קאלן לתפקיד אוין, סטיבן האנטר לתפקיד בומבור, מרק הדלו לתפקיד דורי ופיטר המבלטון לתפקיד גלואין. בקרוב יוכרזו ליהוקים נוספים לסרט, כשאיאן מקאלן צפוי לשוב לתפקיד גאנדלף ואנדי סרקיס ישוב לגלם את גולום.

בינתיים, הסערה סביב צילום הסרט בניו זילנד נמשכת, למרות הודעת איגודי השחקנים במדינה על החלטתה שלא להילחם בהפקת הסרט, על רקע יחס ההפקה לשחקנים מקומיים על הסט. עתה, שוקלים שוב בהפקת הסרט שלא לצלמו בניו זילנד, מה שיגרום נזק של לא פחות מ-1.5 מיליארד דולר לתעשיית הקולנוע המקומית: "מה שיקרה הוא שבתוך שנה, וורנר בראדרס ישקיעו 250 מיליון דולר ויהיו בחצי הדרך להשלמת הסרט והשחקנים יחליטו להשתעשע שוב", אמר פיטר ג'קסון, במאי הסרט ביחס לארגוני השחקנים. "זה יכול לקרות שוב, אין שום ביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully