וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גבוה וגרינבאום" נמכרה ל-ABC

עינב שיף ואמילי גרינצווייג

23.10.2010 / 11:21

הקומדיה החדשה של מטר הפקות של עמי אמיר אודות צמד חברים בעלי עסק לצילום אירועים משפחתיים קיבלה אור ירוק לפיילוט ברשת ABC. אמיר: "אנחנו גאים ומאושרים"

עוד יום, עוד פורמט: "גבוה וגרינבאום", קומדיה חדשה מבית מטר הפקות של עמיר אמיר, קיבלה אור ירוק לפיילוט ברשת ABC, כך דיווח אמש (שישי) הדדליין הוליווד. על פי הדיווח, מנהלי הרשת התרשמו מהפיילוט של הקומדיה שעתידה לעלות בשנה הבאה בישראל. מי שנשכר לכתוב את התסריט הוא רוב גרינברג, שהיה מועמד לאמי 4 פעמים והיה יועץ אמנותי ל"פרייז'ר" המיתולוגית.

"אני ויוצרי הסדרה מאד גאים ומאושרים ש-ABC החליטו ללכת על הסדרה שלנו", אמר אמיר לוואלה! תרבות. "אני שמח שבארץ, קשת לקחו את הסדרה ואני משוכנע שהם יעשו איתה עבודה מדהימה".

"גבוה וגרינבאום" עוסקת בשני חברים,המכונים גבוה וגרינבאום, בעלי עסק משותף לצילום אירועים משפחתיים - חתונות, בר מצוות ועוד. השניים מנהלים חיים אישיים מסובכים למדי, כשגרינברג בכלל שואף להיות במאי קולנוע ואילו הגבוה מקפיד לבגוד באשתו. בגרסה הישראלית משחקת דניאלה וירצר, הסטנדאפיסט רודי סעדה ועוד.

"גבוה וגרינבאום" מצטרפת לשורת הפורמטים האחרונה שנמכרה לעיבוד בחו"ל, האחרון שבהם הוא "מחוברים" של דורון צברי ורם לנדס, שהצטרפה ל"חטופים", "רמזור" ו"האקס המיתולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully