וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היפה והחנון" תחזור ב-9 בנובמבר

אמילי גרינצווייג

24.10.2010 / 11:12

ערוץ 10 הודיע על השיבוץ הסופי לעונה השנייה של תוכנית הריאליטי בהנחיית פיני טבגר. בין המתמודדים: "פריס הילטון של נתניה" ופקיד ביטוח שמעריץ את דארת' וויידר

העונה השנייה של "היפה והחנון" יוצאת לדרך: ערוץ ה-10 הודיע כי תוכנית הריאליטי זכתה לשיבוץ סופי, בימי שלישי, החל מה-9 בנובמבר. המשמעות היא שהתוכנית תשודר מול "אחד נגד 100" של רשת, אך לא מול ריאליטי האחר של הערוץ, "רוקדים עם כוכבים" ששובצה ליום שני.

בעונה החדשה, שצולמה במשך 8 שבועות, ישתתפו 11 זוגות, הנאספים למגורים משותפים ונדרשים לעמוד יחדיו בפני משימות ואתגרים שיובילו אותם עד הגמר. הזוג שיעבור את השינוי המהותי הגדול ביותר יזכה ב – 200 אלף שקלים. פיני טבגר ימשיך להנחות גם את העונה החדשה של התוכנית, שהופקה על ידי אבוט רייף המאירי.

בין המשתתפים העונה ניתן למצוא את חופית, בת 22 המכונה "פריס הילטון של נתניה" והמוטו שלה בחיים הוא " בלונד זה לא רק צבע- זו דרך חיים". מצד החנונים אפשר למצוא את גיא זורנזון, בן 27, פקיד ביטוח חיים מראשון לציון, חובב מדע בידוני ומשחקי תפקידים ומעריץ את דארת' וויידר.

העונה הראשונה של "היפה והחנון" שודרה בערוץ 10 בקיץ 2008 והשיגה נתוני רייטינג מרשימים: ממוצע 15.5% ורייטינג של 18.8% למשדר הגמר. הפורמט פותח והופק על ידי בית ההפקה של אשטון קוצ'ר ושודר במשך חמש עונות ברשת CW.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully