וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אבידן והמוג'וז יוצאים לסיבוב הופעות בבתים פרטיים

אייל דץ

25.10.2010 / 7:30

אחרי אורן ברזילי ושלומי שבן הגיע גם תורה של הלהקה המצליחה לצאת לסיבוב הופעות בבתים פרטיים, במסגרתו תשיק את אלבומה החדש. אבידן: ”רצינו משהו שמייצג את החיים האמיתיים”

אסף אבידן והמוג'וז ייצאו לסבב הופעות בדירות ובבתים פרטיים במסגרת "בירה מכבי הום טור". לאחר סיבובי ההופעות הביתיות המוצלחים של אורן ברזילי ושלומי שבן (גם הוא במסגרת "בירה מכבי הום טור"), החליטה הלהקה לצאת לסיבוב דומה, בו תשיק את אלבומה החדש, "Through The Gale".

מדובר באלבום אולפן חדש שיוצא קצת יותר משנה אחרי "Poor Boy/Lucky Man" המצליח. האלבום יהיה אלבום קונספט, העוסק בדמות פיקטיבית בשם קפטן קאיסאוס ואנשי צוותו, היוצאים למסע באוקיינוסים רחוקים. האלבום יושק ראשית בסיבוב הביתי ולאחר מכן בהופעה חגיגית עם תזמורת בת 40 נגנים.

"רצינו ליצור אלבום שמאתגר אותנו ואת המאזין, משהו שיהיה עם רבדים אינסופיים ולא מוגש בכפית, משהו שמייצג את החיים האמיתיים", מספר אבידן. "מבחינתנו, האפשרות להביא את ההופעה ואת היצירה שלנו ממש לתוך ביתו של הקהל, קוסמת מאוד ומהווה עוד ייצוג לגישה שבחרנו כבר מתחילת הדרך".

"בירה מכבי הום טור" הוא חלק מהליך המיתוג מחדש של בירה מכבי, אסטרטגיה שנבנתה בשנה האחרונה בעיקר בתל אביב, דרך ברים הנחשבים לאלטרנטיביים, וששיאו הוא אותן הופעות בבתים. מי שהתחיל את גל ההופעות הביתיות היה אורן ברזילי, ממייסדי להקת מופע הארנבות של ד"ר קספר, המקיים בחודשים האחרונים מופעים בביתו הפרטי, מאז מחלת השרירים הנדירה בה לקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully