וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: פתיחה מצמררת ל"פעילות על טבעית 2"

24.10.2010 / 17:45

סרט ההמשך ללהיט המפתיע של הישראלי לשעבר אורן פאלי, שהפעם לא ביים, התעלה על הציפיות והכניס לא פחות מ-41.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להפצתו

הוליווד יכולה לנשום לרווחה: לפחות בכל הקשור לסרטי אימה דלי תקציב, ההיסטוריה לא חוזרת על עצמה. בשנת 2000 הגיע לאולמות "פרויקט המכשפה מבלייר", המשך מיידי לזוועתון שנעשה בשני גרושים ובכל זאת הצליח שנה קודם לכן לרסק את הקופות. הפעם כבר היה לסרט תקציב מכובד של 15 מיליון דולר, אבל הוא הרוויח רק מעט יותר מכך, וגם קבר את הקריירות של רוב המעורבים בהפקתו.

למרות זאת, אולפני פראמונט לא למדו את הלקח והחליטו לרכוב על ההצלחה של "פעילות על-טבעית", להיט האימה המפתיע שיצר בשנה שעברה הישראלי לשעבר אורן פאלי. החשש היה שתקדים "המכשפה מבלייר" יחזור על עצמו, בעיקר לאור העובדה שפאלי לא היה מעורב הפעם בהפקה ולאור הכישלונות החוזרים ונשנים של סרטי אימה בשבועות האחרונים, אבל "פעילות על טבעית 2" לעג לכל התחזיות, והסתייע במסע השיווק המבריק שלו כדי להתעלות על ההישגים של קודמו ולכבוש את הצמרת עם הכנסות מרהיבות של 41.5 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון לצאתו - סכום שיא לסרט אימה בחודש אוקטובר. למרות המספרים היפים הללו, ואף שקודמו דווקא כן זכה להפצה מסחרית בישראל, עדיין לא ברור כרגע אם ההמשכון המצליח יזכה לראות אצלנו אור מקרנה.

ההצלחה של "פעילות על טבעית 2" הפילה למקום השני את "ג'קאס 3", גם הוא של אולפני פראמונט, שעוצמת ההתרסקות שלו היתה שווה לעוצמת הנסיקה שלו - הוא ספג ירידה של כ-57 אחוז בהכנסותיו בסוף השבוע השני לצאתו, מה שהוביל אותו בו להכנסות של 21.6 מיליון דולר ולמאזן כללי של 87.1 מיליון דולר. לעומת זאת, "Red", מותחן הפעולה הגריאטרי בכיכובו של ברוס וויליס, החזיק מעמד בצורה מכובדת יותר ונפל למקום השלישי עם הכנסות של 15 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 43.5 מיליון דולר.

קלינט איסטווד לא מתרומם

במקום הרביעי אפשר למצוא שם חדש בעשירייה: "Hereafter", של קלינט איסטווד, בכיכובו של שותפו הקבוע בשנתיים האחרונות, מאט דיימון. כיאה לסרט שפונה לקהל בוגר ומתיימר לזכות באוסקרים, הדרמה העל-טבעית פתחה בסוף השבוע שעבר בהפצה מצומצמת והכניסה סכומים צנועים, ועתה התגלגלה ליותר מאלפיים אולמות. זה הספיק לה להכנסות של 12 מיליון דולר בלבד, מה שהעלה את מאזנה הכללי ל-12.3 מיליון דולר והוכיח כי איסטווד עדיין לא התאושש מטראומת "אינוויקטוס" ועשוי להיעדר מהאוסקר שנה שנייה ברציפות. מי שבטוח יככב בטקס הוא "הרשת החברתית", ששורד בחמישייה הראשונה של הטבלה עם הכנסות של 7.3 מיליון דולר בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 72.9 מיליון דולר.

כיאה לעונת הסתיו, גם את שני המקומות הבאים בעשירייה מאיישים סרטים שפונים בעיקר לבני העשרים ומעלה: דרמת הספורט "Secretariat" עומדת במקום השישי עם הכנסות של 6.9מיליון דולרים והכנסות כלליות של 37.3 מיליון דולר והדרמה הרומנטית "חיים כמו שמכירים" מתמקמת שביעית עם הכנסות של 6.1 מיליון דולרים והכנסות כלליות של 37.6 מיליון דולר.

את הטבלה סוגרים סרט האנימציה "אגדה עם כנפיים", שמדשדש במקום השמיני עם הכנסות של 3.1 מיליון דולרים בסוף השבוע האחרון והכנסות כלליות של 50.1 מיליון דולר, המותחן "גנב עירוני", שניצב במקום התשיעי עם הכנסות של 2.7 מיליון דולרים והכנסות כלליות של 84.6 מיליון דולר, והקומדיה הרומנטית "Easy A", שדועך היישר מאחוריו עם הכנסות של 1.7 מיליון דולרים והכנסות כלליות של 54.7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully