וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצרת של ג'ון סטיוארט - גם בישראל

אייל דץ

25.10.2010 / 12:09

במקביל לעצרת לזכרו של רבין, רחבת סינמטק תל אביב תארח את הגרסה הישראלית לעצרת ההמונים שמארגן הסטיריקן בוושינגטון, תחת הכותרת "להשיב את השפיות לישראל"

בעוד בארצות הברית מתכוננים במרץ לעצרת הפוליטית הגדולה שמארגן הסטיריקן ג'ון סטיוארט, מתארגנת גם בישראל עצרת ברוח דומה. העצרת תתקיים ביום שבת הקרוב בסינמטק בתל אביב, במקביל לעצרת בוושינגטון ולעצרת לזכרו של ראש הממשלה הנרצח יצחק רבין, תחת הכותרת "החזירו את השפיות לישראל".

"אמנם הכנס שלנו יהיה ללא ג'ון סטיוארט", כתבו מארגני העצרת בדף הפייסבוק של האירוע, "אך נוכל ליצור אירוע מקביל בו אזרחי ישראל השפויים יעמדו ברחוב וידברו אחד עם השני למען השלום וההיגיון המקומיים והעולמיים".

העצרת המקורית של סטיוארט, אותה הוא מארגן יחד עם עמיתו סטיבן קולבר, באה כתגובה לעצרת שארגן בחודש אוגוסט מגיש הטלוויזיה השמרן מרשת FOX ניוז, גלן בק, תחת הססמה "להחזיר את הכבוד". הוא קרא להשיב את אמריקה לשורשיה הנוצריים ולא היסס גם להביע תמיכה פומבית בשרה פיילין ועמיתיה מהמפלגה הרפובליקנית.

סטויארט וקולבר, שתוכניותיהם משודרות בערוץ קומדי סנטרל, הצהירו כי העצרת מיועדת "לקול השפוי באמריקה", אלו שלטענתם מתנגדים להתגברות של הקולות השמרניים בארצות הברית ומהווים לדבריהם את הרוב השפוי. נשיא ארצות הברית ברק אובמה כבר הודיע על תמיכתו בעצרת, המתקיימת שלושה ימים לפני הבחירות הגורליות לקונגרס והוא אף יתארח בתוכניתו של סטיוארט לפניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully