וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע נוסף לברי סחרוף ורע מוכיח

עינב שיף

26.10.2010 / 7:10

לאחר הצלחת המופע "Ra ka tak" בפסטיבל הג'אז באילת, יעלו השניים את ההופעה ב-9 בנובמבר גם בתל אביב. מוכיח: "ברי ואני ממשיכים לחפש את הבליל העדכני ביותר מבחינתנו"

שיתוף הפעולה בין ברי סחרוף לרע מוכיח נמשך: אחרי האלבום המשותף "אדומי השפתות", המופע שליווה אותו וההופעה המיוחדת לפסטיבל הג'אז, השניים ממשיכים להפקה תל אביבית של "Ra ka tak" שעלה לראשונה באילת, שתעלה על במת מועדון הזאפה בתל אביב ב-9 בנובמבר.

"'Ra ka tak' הינו כלי הקשה אפריקאי פשוט ובסיסי, מה שרומז על האופי הקצבי והרפטטיבי של הפרויקט", אומר מוכיח. "באופן כללי, ההשפעות הן מגוונות כיד הדמיון. מצד אחד, ישנם מוטיבים השאובים ממוזיקת חתונות סורית, מוזיקת עם בוכרית ותורכית. מצד שני ישנו שימוש ניכר באלקטרוניקה ובצבעים מערביים מובהקים. אלתור הינו גם כן חלק חשוב בבליל ולכן ליהוק המשתתפים הינו קריטי לתוצאה: הנגנים, שישה במספר, הינם וירטואוזים בעלי שם עולמי כל אחד בדרכו ובסגנונו.

"ישנו עמרי מור, פסנתרן ג?אז פנומנלי שבמסגרת זו גם מנגן על אורגנית רבעי טונים ערבית ומערבב הכל ביחד", מוסיף מוכיח. "ישנו איתמר דוארי, נגן כלי הקשה מהמענינים בעולם היום, שהוא גם חבר קבוע בלהקת אבישי כהן (הבסיסט, ע.ש). כמו כן יש לנו הכבוד לשתף את עמית כרמלי, ממנהיגי שוטי הנבואה ואדם שמחובר למקום מאד קדום בתודעה המוסיקלית האנושית. אחרון חביב יש לנו את גרשון וייסרפירר שהוא בבחינת פלא ומנגן על עוד חשמלי דרך כ400 אפקטים ועל חצוצרת בס. כלי שאולי הוא היחיד שמנגן בו".

"מלבדם, ברי ואני ממשיכים לחפש את הבליל העדכני ביותר מבחינתנו", מסכם מוכיח. "מדובר במוזיקה לריקודים בחתונה ערבית על הירח אי שם בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully