וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקום 13 לאינפקטד מאשרום במצעד ה-100 של DJ Mag

מתן נוה

25.10.2010 / 22:09

כבכל שנה, דלף דירוג הדי ג'ייז של מגזין המוזיקה האלקטרונית היוקרתי בעולם ובו הגיע ההרכב הישראלי למקום מכובד למדי. ארמין ואן ביורן מספר 1, עופר ניסים, אסטרל פרוג'קשן ויהל בחוץ

יותר מחצי מיליון קולות מ-235 מדינות שונות נספרו השנה בהצבעה לרשימת מאה הדיג'ייז הגדולים של DJ MAG, ולמרות שתוצאות ההצבעה אמורות היו להתפרסם רק במסיבה הרשמית ב-27 באוקטובר, כהרגלן הן הודלפו לרשת. הפתעות גדולות לא תמצאו שם, אלא בעיקר משחק כיסאות בעשירייה הפותחת וכניסה של שמות רבים חדשים אל המקומות הנמוכים יותר.

נפתח בזוכה של השנה, וקשה להניח שתיפלו מהכיסא: גם השנה מלך הטראנס ארמין ואן ביורן שומר על המקום הראשון ברשימה, כששני לו דיוויד גואטה שהצליח לעקוף בדרך לפיסגה את חביב הישראלים, טיאסטו. אל המקום הרביעי הגיע מפיק הפרוגרסיב/אלקטרו האוס Deadmau5 (עלייה של שני מקומות משנה שעברה), אחריו Above & Beyond (ירידה של מקום אחד) ופול ואן דייק, גם הוא ירד מקום אחד.

גארת' אמרי, שביקר בישראל השנה, עלה שני מקומות אל המקום השביעי, ואחריו מרקוס שולץ ששמר על המקום השמיני. פרי קורסטן ירד שני מקומות אל המקום התשיעי, ואת העשירייה הראשונה סוגר בכבוד מפיק ההאוס Axwell, הנציג הגבוה ביותר ברשימה מה-Swedish House Mafia, שעלה ארבעה מקומות והדיח את Sander Van Doorn שירד אל המקום ה-12, אולי בהשפעת זכייתו בקטגוריית ההאוס של המצעד של ביטפורט.

מהזווית הישראלית של הרשימה, הממצאים הבולטים ביותר הם היעלמותם של עופר ניסים (מקום 43 בשנה שעברה), אסטרל פרוג'קשן (מקום 67 בשנה שעברה) ויהל (מקום 90). אינפקטד מאשרום, לעומת זאת, שמרו על מקום גבוה ברשימה וירדו רק מקום אחד, אל המקום ה-13 המכובד. אסטריקס נמצא במקום ה-59 (ירידה של 4 מקומות) וסקאזי ירד אל המקום ה-83.

ממנהליהם של אינפקטד ואסטריקס נמסר בתגובה לתוצאות, כי הם "מופתעים ונרגשים לראות שהם שמרו על מקומם ברשימה וכי הם מודים בראש ובראשונה לקהל הישראלי שהצביע". "השנה", הם מוסיפים, "התיקשור שלהם היה ישיר עם הקהל וזה בא לידי ביטוי בפידבקים חזרה".

בשיחה עם אשר סוויסה (סקאזי), הוא אומר: "זה מחמיא מאוד להופיע ברשימה הזו, מבחינתי כל התחרות הזו היא ברוח טובה ובצחוקים. זה הכי דאחקות שיש וככה גם התייחסתי לזה. עשינו אפילו סרטון קצר משעשע כדי לקדם את העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully