וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ג'קסון - המת הכי מכניס

עינב שיף

25.10.2010 / 22:00

מגזין פורבס פרסם את רשימת היוצרים המתים שיורשיהם זכו להכי הרבה כסף בזכות יצירותיהם: מלך הפופ בראש, אלביס פרסלי שני, ג'יי אר טולקין שלישי, המחבר של סנופי רביעי וג'ון לנון חמישי

מייקל ג'קסון היה שווה השנה 275 מיליון דולר, נתון שמכתיר אותו ליוצר המת הכי מכניס בעולם, על פי רשימה שפרסם הערב (שני) המגזין היוקרתי פורבס. על פי מומחים שראיין פורבס לצורך פרסום הדירוג, מספרים אלו עשויים רק לעלות בשנים הקרובות, עם גדילתה של תעשיית הזיכרון וההנצחה סביב מלך הפופ. לשם השוואה, רק השנה הרוויח ג'קסון יותר מג'יי זי, ביונסה וליידי גאגא ביחד.

במקום השני ברשימה נמצא אלביס פרסלי, רחוק מאד מג'קסון, עם 60 מיליון דולר. במקום השלישי נמצא ג'יי אר טולקין, מחבר "שר הטבעות" ו"ההוביט", שהכניס השנה 50 מיליון דולר. במקום הרביעי נמצא צ'ארלס שולץ, מחבר "צ'רלי בראון וסנופי" שהיה שווה השנה 33 מיליון דולר על פי המצעד. ג'ון לנון, שהשנה צוינו 70 שנים להולדתו ובדצמבר יצוינו 30 שנים להירצחו, היה שווה 17 מיליון דולר.

במקום השישי נמצא הסופר סטיג לרסון ("נערה עם קעקוע דרקון"), שהכנסותיו נאמדו ב-15 מיליון דולר. במקום השביעי נמצא סופר נוסף - ד"ר סוס עם 11 מיליון דולר ובמקום השמיני המדען אלברט איינשטיין עם 10 מיליון דולר. במקום התשיעי נמצא הבעלים המנוח של קבוצת הבייסבול ניו יורק יאנקיז עם 8 מיליון דולר. את העשיריה סוגר ריצ'רד רוג'רס, כותב השירים, שהיה שווה השנה 7 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully