וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האמת העירומה" נמכרה ל-HBO

עינב שיף

26.10.2010 / 19:44

זה כבר באמת מתחיל להרגיש כמו גל: דרמת הפשע של האחים ברבש תזכה לרי-מייק אמריקאי בהפקת קלייד פיליפס, מהיוצרים המרכזיים של "דקסטר" המצליחה

כאמור, עוד יום, עוד פורמט: "האמת העירומה" של האחים ברבש, ששודרה בערוץ 10, תזכה לרי-מייק ברשת הכבלים היוקרתית HBO, כך דיווח היום (שלישי) אתר דדליין הוליווד. הפרויקט נמכר על ידי חברת ההפצה של הסדרה בחו"ל, ארמוזה הפקות של אבי ארמוזה. מי שיפתח את הפרויקט בארה"ב הוא קלייד פיליפס, מהדמויות המרכזיות מאחורי "דקסטר" המצליחה של רשת שואוטיים.

"תמיד האמנתי שקלוז-אפ טלוויזיוני של שחקן ברגע של חסד הוא פסגת המעשה הקולנועי והטלוויזיוני", מסר אורי ברבש בתגובה. ''האמת העירומה' מנסה בכל דרך לתת לכך ביטוי ואני שמח ונרגש ש-HBO ואחרים שותפים לכך".

"מיום שהשקנו את הסדרה בשוק הבינלאומי היא זכתה לתהודה רבה ולהכרה בייחודיות היצירתית שלה", מסר אבי ארמוזה. "זו כבר העסקה השניה שלנו עם HBO ואנו מקווים להשלים בחודשים הקרובים עסקאות נוספות עם גופי שידור אמריקאים".

חברת ההפקה שתעמוד מאחורי הסדרה היא Lionsgate הענקית, המפיקה סדרות כמו "מד מן". על פי הדיווח, פיליפס מתכנן לשמור על קו עלילה דומה למדי לגרסה הישראלית, שעסקה בתחנת משטרה בעיר גדולה, בזמן מאמץ גדול של שוטריה לפתור את תעלומת היעלמותה של נערה בת 17 ממשפחה עשירה ומוכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully