וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטופר נולן חושף: פרטים חדשים על הבאטמן הבא

אייל דץ

27.10.2010 / 17:12

במאי הסרט הבא בסדרה, כריסטופר נולאן, חשף בראיון כי שמו של הסרט יהיה "The Dark Knight Rises", איש החידות לא יהיה הרשע והסרט לא יוקרן בטכנולוגית תלת מימד

שנתיים לפני יציאתו לאקרנים, חושף במאי הסרט הבא בסדרת "באטמן", כריסטופר נולן, את שמו: "The Dark Knight Rises". בראיון עיתונאי נדיר יחסית ל- Hero Complex, סירב אמנם נולן לחשוף את עלילת הסרט אולם סיפק פרט מידע חשוב אחד: דמות הרשע בסרט לא תהיה, כפי שציפו רבים, איש החידות, הידוע בעיקר בשמו האנגלי The Riddler.

בנוסף, סיפר נולאן כי הצליח לשכנע את אולפני וורנר המפיקים את הסרט לא להציג אותו בתלת מימד. כזכור, וורנר הכריזו לאחרונה כי מעתה והלאה כל סרט גדול של האולפן יוקרן בטכנולוגיית תלת מימד ואפשר יהיה לצפות בו בעזרת משקפיים מיוחדים בלבד. נולאן טען שיש להתנגד ל"שיגעון התלת מימד" בהוליווד, ושעדיף להשתמש בטכנולוגיית היי דפינישיין. העובדה כי נולאן הצליח לשכנע אותם לרדת מהרעיון מעידה על מעמדו הבכיר של הבמאי שסרטו האחרון "התחלה", שגם לא הוקרן בתלת-מימד, נחשב לאחת מההצלחות הקופאיות של השנה האחרונה.

הסרט The Dark Knight Rises יהיה הסרט השביעי בסדרה והשלישי בבימויו של נולאן והוא יגיע לאקרנים ב-20 ביולי 2012. לפיכך, הוא יתמודד על תואר המלך הקופתי של הקיץ מול כמה להיטים פוטנציאליים אחרים, ובראשם "סטאר טרק 2" (שיופץ ב-29 ביוני אותה שנה) ו"ספיידרמן 4" (3 ביולי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully