וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו פייטרס חוזרים עם בסיסט נירוונה ומפיק "Nevermind"

עינב שיף

28.10.2010 / 0:51

הלהקה של דייב גרוהל תשבור שתיקה עם אלבום אולפן ראשון מזה ארבע שנים, בו השתתפו גם קריסט נובוסליק, שותפו של גרוהל לנירוונה ובוץ' ויג, מפיק אלבום המופת של הלהקה

מעריצי פו פייטרס (ויש הרבה כאלו, כידוע), יכולים להירגע: הלהקה תחזור עם אלבום אולפן חדש בשנת 2011, הראשון שלה מאז "Echoes, Silence, Patience & Grace" זוכה הגראמי. דייב גרוהל, סולן הלהקה, הכריז בראיון ל-BBC כי האלבום הושלם ואף חשף שתי הפתעות מתוכו: ראשית, באלבום השתתף קריסט נובוסליק, בסיסט נירוונה בה כידוע גרוהל תופף. שנית, את האלבום הפיק בוץ' ויג, המפיק המוזיקלי של "Nevermind", אלבום המופת של הלהקה שבקרוב ימלאו 20 שנים לצאתו.

"הקלטנו במוסך שלי, לגמרי אולד סקול אנלוגי", אמר גרוהל. "כל הפרויקט הוא מאד מגניב. לא עשיתי אלבום עם בוץ' כבר 20 שנים". מאוחר יותר הוסיף גרוהל כי "אני מכיר את התקליט ואני לא יכול לחכות שאחרים יכירו אותו גם. המעריצים הולכים להתחרפן מהאלבום".

פו פייטרס אף מתכננים מסע הופעות עולמי לקידום האלבום וכן הוצאה של סרט דוקומנטרי המתעד את ההקלטות. "הרעיון הוא שלא תוכלו להוציא את פו פייטרס מהשיער שלכם", אמר גרוהל, שחזר ללהקה אחרי שהקדיש את זמנו ל-Them Croocked Vultures, הסופר-גרופ בו תופף לצד הסולן ג'וש הום (קווינז אוף דה סטון אייג') וג'ון פול ג'ונס מלד זפלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully