וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשעות במשפט המוות של אנה ניקול סמית'

עינב שיף

28.10.2010 / 23:49

חבר המשובעים מצא את חברה לשעבר של השחקנית ואת הפסיכיאטרית שלה אשמים בכך שסיפקו לה תרופות שהביאו בסופו של דבר למותה כתוצאה ממנת יתר. הנאשם השלישי זוכה

שלוש שנים לאחר מותה של השחקנית ודוגמנית הפלייבוי אנה ניקול סמית', הרשיעו הלילה שישי) המושבעים בבית המשפט בלוס אנג'לס את חברה לשעבר, האוורד ק. סטרן, ואת הפסיכיאטרית קריסטין ארושביץ' בקשירת קשר למתן תרופות מרשם באמצעות הונאה.

המושבעים קיבלו את טענת התביעה וקבעו כי השניים השיגו את התרופות עבור ניקול סמית', שהיתה מכורה לתרופות, כדי לשמור על מעמדם בחייה. הנאשם השלישי בפרשה, ד"ר סנדיפ קאפור, זוכה מכל ההאשמות נגדו. פסק הדין הגיע לאחר 58 שעות התדיינות, שבאו בסוף משפט בן תשעה ימים.

סטרן היה גורם משמעותי בחייה של ניקול סמית' עד מותה. הוא היה מנהלה, עורך דינה וגם המאהב שלה בסופו של דבר, מאז נפגשה עמו בשנת 2001. ארושביץ' היתה חברה ושכנה של ניקול סמית', שגם טיפלה בה כפסיכיאטרית. על פי התביעה, כמות הכדורים שרשמה לה ארושביץ' מהווה כמות שיכולה לגרום להתאבדות על ידי כדורים.

ניקול סמית' מתה בגיל 39, כתוצאה ממנת יתר של כדורים. הפתולוגים שבדקו את גופתה קבעו כי מנת היתר היתה תאונה ולא נלקחה במכוון. לפני מותה, היתה מעורבת ניקול סמית' במאבק משפטי מר מול בני משפחתו של בעלה, בעל ירושה של מיליארדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully