וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצרת של ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר יוצאת לדרך

אייל דץ

30.10.2010 / 8:00

תחת הססמה "מחזירים את השפיות" יתכנסו מאות אלפי אמריקאים בגבעת הקפיטול שבוושינגטון לעצרת שארגנו שני הקומיקאים. קטעים מהאירוע יועברו בשידור חי בוואלה! תרבות

בעוד מספר שעות זה יקרה: מאות אלפי אמריקאים ישטפו את גבעת הקפיטול שבוושינגטון ויפגינו בעד "החזרת השפיות" לארצות הברית. עצרת שכזו איננה דבר נדיר וכבר היו אי אלו התכנסויות שכאלה בעבר, אבל זו תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה של אמריקה, אם לא של העולם כולו, שמי שיוביל את הרבבות יהיו שני קומיקאים: ג'ון סטיוארט וסטיבן קולבר.

השניים, שתוכניותיהם משודרות בערוץ קומדי סנטרל, הצהירו כי העצרת מיועדת "לקול השפוי באמריקה", אלו שמתנגדים להתגברות של הקולות השמרניים בארצות הברית. היא באה גתגובה לעצרת שארגן באוגוסט האחרון מגיש הטלוויזיה האולטא-ימני גלן בק תחת הססמה "להחזיר את הכבוד". נשיא ארצות הברית ברק אובמה כבר הודיע על תמיכתו בעצרת, המתקיימת שלושה ימים לפני הבחירות הגורליות לקונגרס. השבוע אף התארח אובמה בתוכניתו של סטיוארט.

גם וואלה! תרבות נרתמת למשימה. במהלך היממה הקרובה נעביר קטעים חיים מהעצרת המדוברת, אחת הגדולות והמתוקשרות בתולדות ארצות הברית. הצטרפו אלינו היום בשעה 18:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully