וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדקדוק הפנימי" זכה בפסטיבל טוקיו

עינב שיף

31.10.2010 / 8:43

סרטו של ניר ברגמן זכה בפרס הראשון בפסטיבל היוקרתי שננעל לפני זמן קצר. ברגמן זכה בפסטיבל בעבר עם "כנפיים שבורות". אורלי זילברשץ, כוכבת הסרט: "אנחנו מאושרים"

מה שלא מספיק טוב לאקדמיה הישראלית, מספיק טוב ליפנים: "הדקדוק הפנימי", סרטו של ניר ברגמן, זכה בפסטיבל הקולנוע של טוקיו. הסרט זכה בפרס "טוקיו סאקורה", הפרס הגדול של התחרות, בה נכחו ברגמן והשחקנית הראשית של הסרט, אורלי זילברשץ. בכך, סגר ברגמן מעגל עם "כנפיים שבורות", הפיצ'ר הקודם שלו, שזכה בשנת 2002 בפרס הגדול של הפסטיבל.

"לבשתי לטקס את אותה שמלה שלבשתי כש'כנפיים שבורות' זכה, בשביל המזל, "אמרה זילברשץ. "וזה עזר. אנחנו מאושרים". "אנחנו בהלם מוחלט", אמר ברגמן. "בימים האחרונים היינו בתחושת הפסד מוקדמת. ההכרזה היתה הפתעה מרגשת ובניגוד לכל התחזיות שלנו".

"הדקדוק הפנימי" הוא העיבוד הקולנועי של ברגמן לספרו המפורסם של דויד גרוסמן, "ספר הדקדוק הפנימי". הסרט, בהפקת אסף אמיר מ"נורמה הפקות", עוסק בחייה של משפחה ירושלמית ניצולת שואה אשר בנה הצעיר מפסיק לגדול. הסרט היה מועמד ל-12 פרסי אופיר ונחשב למועמד המוביל לזכייה, אולם בסופו של דבר נותר בלא פרסים כלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully