וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי מת לקצת שגרה"

עינב שיף

3.10.2010 / 8:00

מוש בן ארי יפתח את החורף בהופעה מיוחדת עם מיכה שטרית. בראיון הוא מספר על האלבום הבינלאומי בתימנית, האלבום הישראלי עם פילוני ועל החיים בגיל 40

מוש בן ארי יסגור את סיבוב ההופעות הקיצי שלו עם הופעה מיוחדת בה יארח לראשונה את מיכה שטרית מהחברים של נטאשה. בהופעה (13 בנובמבר, רדינג 3 בתל אביב), יבצעו השניים שירים מהרפרטואר הנרחב של שניהם, כשעבור בן ארי לפחות, מדובר בהזדמנות להחזיר טובה ליוצר שתמיד אהב: "גדלתי על החברים של נטאשה", הוא מספר בשיחה עם וואלה! תרבות. "לשם שינוי, מדובר במפגש שקורה ממש לצורך המופע, בעוד אמנים אחרים שאירחתי, דוגמת ברי סחרוף, ניגנו איתי ממילא. זה הולך להיות רענן וטרי לגמרי".

ההופעה הזו היא גם הזדמנות עבור בן ארי להסתכל אחורה על סיבוב ההופעות של הדיסק "אנשום", שהתחיל באופן די גדול בהאנגר 11 ועבר לאחר מספר הופעות לפורמט אקוסטי שזכה להצלחה. "ההתחלה היתה מאוד גדולה", אומר בן ארי, "אבל כמו שעושים באלבומים מצליחים, מחליפים פורמט כדי להמשיך הלאה. הסתבר לי שהפורמט האקוסטי, שבו אני אארח את מיכה, הוא המוצלח ביותר שעשינו אי פעם".

למה בעצם?

"כי ההופעה הזו מוציאה ממני דברים אחרים. בהתחלה היה לי מוזר מאוד להופיע בישיבה, אבל הפורמט יצר אצלי הקשבה מאוד נדירה. בניגוד להופעות השעתיים לתת בראש, שאגב, לשם אנחנו מגיעים בהופעה הנוכחית, יש דרך יפה ומסקרנת, יש מתח עם השירים".

מיכה שטרית. אביב חופי
"גדלתי על החברים של נטאשה". מיכה שטרית/אביב חופי

אחרי ההופעה הזו, ייצא בן ארי לטור קטן, במהלכו יקליט את אלבום האולפן הבא שלו, עם לא פחות מפילוני. "האלבום הבא יהיה איתו ועם הרבה מוזיקאים שאני מכיר כמו יוסי פיין ועוד כל מיני שמות שיהיו מעורבים יותר מבעבר", אומר בן ארי. "אני חייב להגיד שקורים דברים מעניינים באלבום הבא – אני חושב שהצלחתי למזג את הטקסטים של 'לנשום' עם החוצפה של 'מסע ומתן', האלבום שלפניו. אני חושב שהאלבום הזה ישלב בין סוגי המעריצים, יעשה ביניהם גשר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אתה מופיע הרבה בעולם, לא הגיע הזמן לאלבום בינלאומי?

"אנחנו עובדים על אלבום שהוא מוזיקה תימנית, שהוא כנראה יהיה ההפקה הגדולה בחיים שלי ומעורבים בזה המון אנשים והוא יוקלט ברובו בחו"ל. זה אלבום חיים ממש, לא אלבום שאתה עושה חצי שנה-שנה. אני מאמין שזה יהיה משהו גדול".

"אם ננעלו" 2?

"משהו כזה".

מוש בן ארי. אביב חופי
"אם ננעלו" 2? מוש בן ארי/אביב חופי

אם כל אלו לא מספיקים, בספטמבר האחרון חגג בן ארי יום הולדת 40. עבור המוזיקאי שכל הקריירה שלו, מלהקת שבע ועד אלבומי הסולו המצליחים, ממילא נראית כמו מסע, נראה שגם ציון הגיל לא עשה לו הרבה. "רוקרים לא חווים את גיל 40 כמו אנשים אחרים", הוא מסביר. "אין אצלנו שגרה של בית, של לחזור מהעבודה ולקום אליה בבוקר. המשבר שלנו הוא שונה – הדבר הכי נורמלי ובורגני שעשיתי בגיל 40 זה לקנות משק. אין לי שגרה, לפעמים הייתי מת שתהיה לי כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully