וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני סנדרסון יחגוג 60 בסדרת הופעות מיוחדת

עינב שיף

1.11.2010 / 10:37

המוזיקאי הוותיק יציין את יום הולדתו בחמש הופעות במועדון הזאפה בתל אביב, בהן יארח את רמי קליינשטיין, מופע המחווה לגזוז עם גורי אלפי וגם את השותף הוותיק לכוורת וגזוז, גידי גוב

אין הרבה מוזיקאים ישראלים שמגיעה להם חגיגת יום הולדת 60 מפוארת, אבל דני סנדרסון הוא בדיוק אחד מהם. הרוקר הוותיק, שיציין יום הולדת 60 ב-30 בנובמבר, יערוך את החגיגות כחודש לאחר מכן, בשלוש הופעות חגיגיות ורצופות במועדון הזאפה בתל אביב.

ההופעות ייערכו בין ה-22 ל-26 בדצמבר. בהופעה שתיערך ב-24 בדצמבר, יארח סנדרסון את רמי קליינשטיין. בהופעה נוספת יארח את מופע המחווה לגזוז, הלהקה אותה הוביל סנדרסון בסוף שנות ה-70, אותו יזמו גורי אלפי, רועי בר נתן וטלי אורן. ב-25 בדצמבר יארח סנדרסון את השותף לכוורת, גזוז ודודה, להקת נוספת של סנדרסון, גידי גוב. השניים מופיעים לא מעט ביחד בהופעות סגורות למיניהן וישובו לשתף פעולה לרגל יום ההולדת.

ככלל, לסנדרסון היתה שנה אמנותית מצוינת, שכללה את הוצאת האלבום "לא יפריד דבר", שיצא בהוצאת NMC יונייטד. האלבום זכה לשבחים בביקורות וגם לנתוני מכירות נאים. באלבום שותפו גם חברי להקתו של סנדרסון, כמו תמר אייזנמן ויותם בן חורין מלהקת יוסלס איי.די. בקרוב גם יעלה מחזמר המורכב משיריו של סנדרסון בתיאטרון הבימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully