וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקריירה של שני יצהרי בסכנה?

חגי אוזן

2.11.2010 / 10:51

הזמרת, שכבר ראתה את הפסגה עם הלהיטים "יא בינתי" ו"כמה כמה", הסתכסכה עם מנהליה האישיים והמומנטום שלה נעצר לחלוטין. מנהל היח"צ שלה: "בין הצדדים קיים נתק"

דווקא כשהיא בשיא המומנטום שלה עם הלהיטים "יא בינתי" ו"כמה כמה", נקלעה הזמרת שני יצהרי למשבר חמור ביחסים עם מנהליה. יצהרי, המנוהלת על ידי שם ברזילי, סיפרה כי היא מרגישה מרומה על ידי צוות הניהול שלה ובשלב זה קיים ביניהם נתק מוחלט. גם מקורבים לברזילי אישרו שאכן קיים קרע רציני שמאיים על המשך שיתוף הפעולה. יצהרי מצידה כבר קיבלה כמה הצעות לניהול והפקה, אותן היא תתקשה לבדוק ברמה הפרקטית שכן היא חתומה על חוזה וזכויות ההקלטה לא בידיה. אחת ההצעות שקיבלה יצהרי היא מטל אהרון ואסף אטדגי, שהוא המנהל של מרגלית צנעני ועומר אדם. בפועל, אטדגי כבר מינה את דקל דהרי בתור מנהלה האישי.

יצהרי, בת 20 מראשון לציון, כבשה בסערה את מצעדי ההשמעות הקיץ עם הלהיט הענק "יא בינתי". את השיר כתב טל רביב ללחן של תומר בירן. זמן קצר לאחר מכן יצא הסינגל השני שלה, "כמה כמה", שגם אותו יצרו רביב ובירן. לפני כחודש היא התארחה בהופעתו של ליאור נרקיס באמפי תיאטרון בקיסריה ונראה היה שהיא לגמרי בדרך לפסגה.

אלא שבשבועות האחרונים נשמע מכיוונה שקט מחשיד שלא אופייני לקמפיין של אלבום ועתה מתבררת הסיבה. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של יצהרי, אמר לוואלה! תרבות (הן בשם הזמרת והן בשם מנהליה): "בין שני יצהרי למנהליה קיים נתק וחילוקי דעות קשים. בשלב זה איני יכול לפרט מעבר לכך וברגע שתהיה הודעה רשמית של הצדדים אני אשמח לשתף אתכם".

למרות זאת, דקל דהרי נשמע נחרץ יותר: "אני לא נכנס עכשיו לענייני חוזים וניירות, אני רק יכול להגיד לך שאסף אטדגי עובד עכשיו עם שני יצהרי והוא מינה אותי להיות המנהל האישי שלה".

אז הפרידה מתומר בירן ושם ברזילי היא סופית?

"כן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully