וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: טיילור סוויפט שברה את מחסום המיליון

עינב שיף

3.11.2010 / 9:47

המכירות של "Speak Now", אלבומה החדש של המוזיקאית, התעלו על הציפיות והגיעו למיליון ו-47 אלף עותקים בשבוע הראשון לצאתו, הפתיחה הטובה ביותר לדיסק מזה חמש שנים

תעשיית המוזיקה בארה"ב שמה את כל הביצים שלה בסל של "Speak Now", אלבומה השלישי והחדש של טיילור סוויפט וציפתה כי מכירותיו ירימו את טבלת הבילבורד שסובלת מאחת השנים הקשות בתולדותיה, אם לא הגרועה שבהן, מאז החלו למדוד את מכירות הדיסקים בשיטה הנוכחית, הקיימת מאז שנת 1991.

ובכן, עתה ניתן לומר שהציפיות התגשמו: בנתונים ראשונים המתפרסמים הבוקר (ראשון), מדווח במגזין בילבורד כי האלבום נמכר ב-1,047,000 עותקים, הפתיחה הטובה ביותר לדיסק מזה חמש שנים, מאז "The Massacre" של 50 סנט, שנמכר ב-1,141,000 מיליון עותקים. זו הפעם הראשונה מזה שנתיים שאלבום נמכר ביותר ממיליון עותקים בארה"ב, מאז "Tha Carter III, של ליל וויין.

שיא המכירות לשבוע ראשון בארה"ב בשיטה הנוכחית שייך לאנ' סינק והאלבום "No Strings Attached" שיצא בשנת 2000 ונמכר ב-2,416,000 בשבוע הראשון לצאתו. הפתיחה של סוויפט היא הפתיחה הטובה ביותר לאישה מאז "Oops...I Did It Again" של בריטני ספירס, שנמכר בשנת 2000 ב-1,319,000 עותקים בשבוע הראשון לצאתו.

שאר טבלת הבילבורד טרם התפרסמה והתוצאות הרשמיות אמורות להתפרסם לקראת ערב (שעון ישראל). כמידי שבוע, תובא הטבלה המלאה כאן בוואלה! תרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully