וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאית ישראלית באוסף מחווה רשמי לקרדיאקס

עינב שיף

4.11.2010 / 15:40

הקאבר של ספיריטו, ששמה האמיתי הוא יעל שחמון, לשיר Dead Mouse נכנס לאוסף שנועד להתרים כספים לטים סמית', סולן ההרכב המחלים משבץ חמור בו לקה

יוצרת ישראלית באלבום המחווה ללהקת הקרדיאקס: יעל שחמון, הפועלת באנגליה תחת השם ספיריטו, תשתתף באוסף שייצא באנגליה ב-6 בדצמבר ומטרתו התרמת כספים למנהיג ההרכב טים סמית', שעבר שבץ ב-2008 ומחלים מאז. שחמון מבצעת באלבום את " Dead Mouse", שנכנס ממש ברגע האחרון לאוסף.

לשחמון היכרות מוקדמת עם טים סמית', כששלחה ללהקה קאבר אחר שביצעה להם. סמית' התלהב מהביצוע והזמין את שחמון להשתתף בשירים החדשים של הלהקה, שירים שטרם יצאו בשל השבץ בו לקה סמית'. אמנים נוספים המשתתפים באוסף הם סטיבן ווילסון מפורקיופיין טרי, מקס טונדרה, אושנסייז המוערכים וכן יוצרים שניגנו בלהקה בעבר ולהקות צד של חברי ההרכב.

את הגרסה הקליטה שחמון בעזרתו של המוזיקאי שמי פרנקל , סולן להקת Xamavar שהלך לעולמו לפני חצי שנה. "שמי פרנקל היה מעריץ מספר אחת של הקארדיאקס בישראל, ואולי בעולם, קשה לתאר אהבה כמו שלו לקארדיאקס", אומרת שחמון. "היה לי הכבוד לחלוק את האהבה הזאת איתו, היא גרמה לנו להתחבר לפני 16 שנים וללכת לראות מופעים שלהם ביחד, הוא היה בן לוויה להתרגשות, לאהבה וליצירה – של הקארדיאקס ושל החיים. הקאבר הזה הוא מתנה לטים סמית' – משנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully