וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של מייקל ג'קסון: "הוא הכחיש שימוש בסמים"

עינב שיף

6.11.2010 / 12:22

קטעים ראשונים מהראיון של משפחת ג'קסון עם אופרה ווינפרי שוחררו, בהם אומרת אמו כי בנה הכחיש שימוש בחומרים ממכרים. מוקדם יותר, שחררה שיר חדש מתוך עזבונו

"מייקל אמר לי שהוא לא משתמש בסמים", כך אמרה ק'תרין ג'קסון, אמו של מלך הפופ בראיון לאופרה ווינפרי שישודר ביום שני הקרוב. ג'קסון התראיינה לתוכנית יחד עם אביו של ג'קסון, ג'ו וילדיו. "אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע שהוא השתמש במנת יתר", סיפרה ג'קסון. "הוא המשיך להכחיש ואמר 'אמא, אני לא עושה את זה. אני לא מאמין שאפילו אמא שלי לא מאמינה לי".

מוקדם יותר, אמו של ג'קסון מצאה דרך להתנגח בחברת סוני, ששחררה אמש 42 שניות בלבד מהשיר "Breaking News", בהם ג'קסון כמעט ולא נשמע (מה שעורר תהיות לגבי אותנטיות השיר). בתגובה, שלפה קת'רין שיר מהכספת הפרטית שלה עם חומריו, כפי שטוען האתר Jacksonsecretvault.com, בו שותפה גם אמו של ג'קסון.

השיר הוא "Opis None", קטע בן 12(!) דקות בו ג'קסון בעיקר עושה קולות, על רקע ביטים מתחלפים. "מהארכיונים של Jacksonsecretvault.com אנחנו רוצים להציג שיר אותנטי של MJ שמעולם לא שוחרר, באהבה למעריצים מגברת ג'קסון", כך נכתב על רקע הפלייר שמציג את השיר, שניתן להאזנה בקישור.

"על רקע הוויכוחים האחרונים על אותנטיות השירים החדשים של ג'קסון, רצינו לתת למעריצים קטע אמיתי של מייקל ג'קסון, בחינם", אמר האוורד מאן, מבעלי האתר, ל-TMZ. ביום שני הקרוב ישוחרר השיר "Breaking News" ובמקביל, תערוך אופרה ווינפרי ראיונות עם ילדיו של ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully