וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט לבלנק ומייקל צ'יקליס ("המגן") מגיעים ל-yes

עינב שיף

7.11.2010 / 10:55

"Episodes", הסדרה של כוכב "חברים" לשעבר ו-"No Ordinary Family" של צ'יקליס יגיעו לחברת הלווין, לצד "The Walking Dead", "קמלוט", "The Event" ועוד

yes הודיעה על סדרות הרכש החדשות שלה לשנת 2011, בתוכן כמה מהסדרות המדוברות ביותר כרגע בארה"ב. בראש הרשימה נמצאת "The Walking Dead", דרמת הזומבים המצוינת שעלתה בשבוע שעבר ב-AMC ומשכה רייטינג מצוין וביקורות טובות לא פחות. לצידה, יעלו גם "The Event" המדוברת של NBC ו"קמלוט" עם ג'וזף פיינס, המתיימרת להמשיך את ההצלחה של "שושלת טיודור".

שני כוכבי טלוויזיה בולטים ישובו למסך הישראלי עם סדרותיהם החדשות: מאט לבלנק מ"חברים" יככב ב-"Episodes", הסדרה הראשונה שלו מאז ירדה "'ג'ואי", הספין-אוף של דמותו מ"חברים". גם מייקל צ'יקליס, כוכב "המגן" המשובחת ישוב עם "No Ordinary Family", סדרה אודות משפחה המגלה כי תאונה שעברה הביאה לה כוחות-על.

סדרות נוספות ברכש הן "ספרטקוס: דם וחול", "שושלת בורג'יה", "גוף ההוכחה" עם דנה דילייני ו-"Raising Hope", מבית היוצר של יוצרי "קוראים לי ארל". כפי שפורסם, גם "בורדווק אמפייר", אולי הסדרה המדוברת של השנה (בהפקת סקורסזה וכמה מיוצרי "הסופרנוס"), תשודר ב-yes החל מינואר 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully