וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי ה-EMA: ליידי גאגא זוכה ולא באה

עינב שיף

7.11.2010 / 0:00

ליידי גאגא סיימה עוד ערב שגרתי עם שלושה פרסים בטקס פרסי MTV אירופה, מבלי להגיע לטקס. 2 פרסים לג'סטין ביבר שגם לא נכח. אמינם, קייטי פרי, קאשה ולינקין פארק זכו בפרס 1 כל אחד

לילה מוזר עבר על טקס פרסי ה-EMA שנערך הערב (ראשון) במדריד שבספרד: שני האמנים שזכו בפרסים הגדולים (האמן והאמנית הטובים ביותר) לא הגיעו לטקס וכך נעדר ממנו איזשהו אפקט של חגיגיות.

ליידי גאגא, כרגיל, היתה כוכבת הערב עם שלוש זכיות: אמן/ית הפופ של השנה, שיר השנה על "Bad Romance" ואמנית השנה. גאגא שלחה שלוש ברכות מבודפשט, האחרונה בהן באחת השמלות היותר חושפניות של הערב. ג'סטין ביבר זכה בפרס אמן השנה ובפרס פריצת הדרך של השנה ושלח ברכות מארצות הברית. גם אמינם, הזוכה בפרס אמן ההיפ הופ של השנה הסתפק בברכה מברזיל.

קייטי פרי זכתה בפרס קליפ השנה על "California Gurls" והעניקה גם הופעה משובחת בטקס, אותו הנחתה אווה לונגוריה פרקר. לינקין פארק זכו בפרס ההופעה הטובה ביותר, 30 שניות למאדים בפרס הרכב הרוק הטוב ביותר וקאשה זכתה בפרס האמנית החדשה הטובה ביותר. בון ג'ובי זכו בפרס האייקון הגלובלי. הלהקה הוותיקה סיימה את האירוע עם מחרוזת מלהיטיה. את פרס האקט האירופאי הטוב ביותר, הקטגוריה בה התמודד עברי לידר, לקח מרקו מנגוני מאיטליה.

ריהאנה בטקס פרסי MTV. Ian Gavan, GettyImages
הופעה מצוינת. ריהאנה/GettyImages, Ian Gavan

לצד הפרסים, רוב ההופעות בערב היו סטנדרטיות למדי, כולל שואו מביך וצ'יזי של קיד רוק וכן הופעה תמוהה למדי של קאשה (שבנאום הזכייה שלה טענה שהיא עומדת להרטיב במכנסיים). ריהאנה העניקה הופעה חביבה למדי, אך את ההצגה גנבה כנופיית ג'ק-אס, שבסוף האירוע הצליחה להפשיט את אחד מחבריה עד עירום מלא, מקדימה ומאחורה. ברגע משעשע אחר, התחפשה אווה לונגוריה לחמון, סוג בשר נפוץ בספרד, וטענה כי זוהי תלבושת שליידי גאגא השאירה בחדר ההלבשה.

כל הזוכים

*אמן הטוב ביותר - ג'סטין ביבר

*האמנית הטובה ביותר - ליידי גאגא

*שיר השנה - "Bad Romance", ליידי גאגא

*אמן הפופ הטוב ביותר - ליידי גאגא

*אמן ההיפ הופ הטוב ביותר - אמינם

*הרכב הרוק של השנה - 30 שניות למאדים

*האמן החדש הטוב ביותר - קאשה

*הקליפ הטוב ביותר - "California Gurls", קייטי פרי

*פריצת הדרך של השנה - ג'סטין ביבר

*המופע החי הטוב ביותר - לינקין פארק

*הרכב האלטרנטיב הטוב ביותר - פראמור

*פרס האייקון הגלובלי - בון ג'ובי

*פרס ההופעה הבינלאומית הטובה ביותר - טוקיו הוטל

*האקט האירופאי הטוב ביותר - מרקו מנגוני, איטליה

*פרס המודעות החברתית - שקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully