וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצא השיר החדש של מייקל ג'קסון

עינב שיף

8.11.2010 / 7:31

"Breaking News", הסינגל הראשון מתוך האלבום "Michael" שייצא בדצמבר עלה לאתר הרשמי של הזמר. בין המילים: "אתם רוצים לראות אותי נופל, כי אני מייקל ג'קסון"

ההיסטריה בדרך: "Breaking News", הסינגל הראשון מתוך האלבום שסוני תוציא למייקל ג'קסון המנוח, עלה לאתרו הרשמי של מלך הפופ. השיר, באורך ארבע דקות ו-17 שניות, ניתן להאזנה חוקית באתרו בלבד, מבלי אפשרות להטמיע אותו מחוץ לאתר. אלבומו המלא של ג'קסון ייצא ב-14 בדצמבר.

השיר עצמו הוא מעין כתב אישום נגד התקשורת והפפראצי שרדפו אחרי ג'קסון בחייו ומבלי שיידע - גם במותו. "כולם רוצים חתיכה ממייקל ג'קסון", כך נפתח השיר, על רקע סימפולים של דיווחי חדשות אודות ג'קסון. בהמשך שר ג'קסון: "אתם רוצים לראות אותי נופל כי אני מייקל ג'קסון, אתם כותבים את המילים כאילו זה כלי נשק".

בטרם שוחרר השיר, עלו ספקולציות רבות באשר לאותנטיות שלו. כמה ממעריציו של ג'קסון, שהאזינו לטיזר בן 42 שניות לשיר, העלו טענות כי לא מדובר בקולו האמיתי של ג'קסון. חברת סוני הוציאה הודעה מיוחדת ובה הודיעה כי מדובר בשיר מקורי של הזמר. בנוסף, משפחתו של ג'קסון הסתייגה גם היא מהוצאת השיר ואמו של ג'קסון, קת'רין, אף שחררה לפני יומיים שיר גנוז אחר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully