וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: עונה שנייה ל-"The Walking Dead"

עינב שיף

9.11.2010 / 0:00

הבאזז והביקורות המעולות עשו את שלהם: סדרת הזומבים של AMC הוחתמה לעונה נוספת, אחרי שידור שני פרקים בלבד. "הסדרה מוכיחה שהצופים רעבים לטלוויזיה איכותית"

לא מדובר בהפתעה גדולה, אבל בעידן של חוסר אמון בסדרות שלא מספקות סחורה מידית נחמד לדעת שישנה גם אופציה הפוכה, של אמון מידי: "The Walking Dead", הדרמה המדוברת של רשת AMC, תשוב לעונה שניה בת 13 פרקים. זאת לאחר שביום ראשון האחרון שודר הפרק השני בלבד בסדרה.

"אף סדרת כבלים לא הצליחה למשוך כל כך הרבה צופים בגילאי 18-49", אמר נשיא AMC, צ'רלי קולייר. "זה מאשר מחדש שהצופים רעבים לטלוויזיה איכותית בכבלים. אנחנו מאוד גאים להחזיר את הסדרה".

הפרק השני בסדרה משך בסך הכל 4.7 מיליון צופים, נתון מצוין לאחר הבכורה שמשכה 5.5 מיליון, תוך כדי קמפיין קידום אגרסיבי. העונה הנוכחית של הסדרה תימשך שישה פרקים בלבד והעונה הבאה כבר תוארך, כאמור, ל-13.

"The Walking Dead" מתבססת על קומיקס באותו השם, בו מסופר על עולם שהשתלטו עליו זומבים תאבי בשר ועל המאבק שמנהלים נגדם בני האנוש המעטים שנותרו. הסדרה זכתה לביקורות מצוינות ולמילים חמות מרוב כלי התקשורת בארה"ב. בישראל, תשודר הסדרה בחברת yes בעונת החורף הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully