וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: אליוט - "אבא שלי"

11.11.2010 / 8:00

לרגל הופעת סולו נדירה בפסטיבל "שתמשרה", שרון בן עזר חושפת את הקאבר לקלאסיקת הילדים, אותו היא מבצעת לזכר אביה, מתוך אלבום סולו ראשון שייצא בעתיד

ענבל מרמרי

זמן קצר אחרי מות אביה, שרון בן עזר החליטה להוציא את הזיכרונות ממנו בשיר. שלא כהרגלה, לא מדובר בשיר מקורי, אלא בקאבר ועוד לא סתם קאבר: כולם שרו בילדותם "לאבא שלי יש סולם, מגיע הוא עד השמיים", רק שעבר בן עזר, השיר תפס עתה משמעות מיוחדת.

"תוך כדי עבודה על פסקול הסרט התיעודי 'ארבעה אבות' של ישרי הלפרין, אבא שלי נפטר", מספרת בן עזר. "ישרי ואני החלטנו להמשיך עם התוכנית המקורית, שהיתה להקליט גרסה משלי לשיר הילדים 'אבא שלי', למרות , ואולי בגלל, העיתוי. הקלטתי את השיר השבוע, עשרה ימים אחרי מות אבי, לבד, באולפן שלי בבית. הרגשתי שאני נוגעת בחומרים הכי נפיצים, מסוכנים ולפיכך אמיתיים שאמנית יכולה לגעת בהם, ואני מקווה שהתוצאה עושה חסד עם זכרו של אבי, שהיה איש יוצא דופן. הסרט מיועד להקרנה בערוץ הראשון באביב, ואז ייצא גם אלבום הסולו הראשון שלי, שיכלול כנראה גם את השיר הזה".

פוליאנה פרנק בהופעה. ענבל מרמרי
לזכר האב. שרון בן עזר בהופעת האיחוד של פוליאנה פרנק/ענבל מרמרי

בן עזר תעניק הופעה מיוחדת בפסטיבל "שתמשרה", המציין שנתיים לבר רוטשילד 12 בתל אביב, המארח מדי שבוע אמנים להופעות. בפסטיבל תופיע בן עזר כשהיא מלווה ביהוא ירון ותבצע שירים חדשים מאלבום הסולו שלה. אמנים נוספים שיופיעו בפסטיבל - שיתקיים מחר (שישי), מ-12 בצהריים עד 12 בלילה, ומופק בשיתוף עם חברת מונוקרייב - הם אסף אמדורסקי, רוקפור, לוס כפרוס, כל החתיכים אצלי, שממל, דראנק מאשין, סנדהאוס, מונטי פיורי והפתעות נוספות מהארץ ומחו"ל. מחיר כניסה: 12 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully