וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרסון, רובס ואפרת גוש בערב נוסף לזכר לנון

עינב שיף

10.11.2010 / 7:39

מועדון צוותא ייארח אמנים ישראלים ב-8 בדצמבר, יום הירצחו של החיפושית המנוחה, לערב בשם "גיבור מעמד הפועלים", שבועיים וחצי לפני ערב לנון בהיכל התרבות. דני רובס: "אין תחרות"

ישראל ממשיכה לציין את זכרו של ג'ון לנון: לצד הופעת הענק שתתקיים בהיכל התרבות ב-20 בדצמבר לציון 70 שנים להולדתו ו-30 שנים למותו, מועדון צוותא יארח שורת אמנים לערב מיוחד שכולו לנון ב-8 בדצמבר, יום השנה ה-30 להיצרחו. בערב, שייקרא "גיבור מעמד הפועלים", יופיעו דני רובס, דני סנדרסון, יוסי בבליקי, אפרת גוש, יהודה עדר ואשתו מיקי קם, יהלי סובול, עמיר לב, מעיין הירשביין ואורן שר. את הערב עורך ומפיק העיתונאי אורי משגב, המרצה לא מעט על לנון ופועלו.

"לנון והביטלס הם לא רק חלק חשוב מהקריירה שלי אלא חלק מהחיים שלי", מספר רובס לוואלה! תרבות על הערב, בו יבצע את "Love", את "ג'וליה" וגם את "רכבות" שהוא כתב על ה-8 בדצמבר. "בעבורי זה כמו התנ"ך, זה מה שגרם לי לרצות להיות מוזיקאי. אני אמנם לא איש נוסטלגי מיסודי, אבל זה שאנשים מתאספים יחד וכולם אוהבים את לנון גורם לי להרגיש טוב ונוח".

תתמודדו עם המופע הגדול שבהיכל התרבות?

"יואב קוטנר (עורך ומגיש המופע ההוא – ע.ש) הוא מורי ורבי בתחום הביטלס וחבר אישי טוב. אני לא מרגיש שיש תחרות – כל דבר שיש בו ביטלס, אנשים יבואו לשמוע את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully