וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארינה מקסימיליאן בלומין - "עמוק בטל"

11.11.2010 / 8:00

מארינה מקסימיליאן בלומין מוציאה את "עמוק בטל", סינגל חדש בדרך לאלבום הבכורה המצופה שלה, אבל מספרת שהחששות לא נעלמים

יח"צ - חד פעמי

מארינה מקסימיליאן בלומין פותחת מחדש את המסע שלה לכיוון אלבום הבכורה ועושה זאת בסגנון שרק היא יודעת, כלומר באופן חד ובלתי מתפשר. מי שמאזין ל"עמוק בטל", הסינגל החדש שיוצא היום (חמישי) לרדיו, מגלה שבלומין הלכה על עיבוד מורכב יחסית, לטקסט פחות מוכר של לאה גולדברג ואם זה לא מספיק – גם השפה הרוסית נוכחת בו, יחד עם אמה, אלה, הנוהגת להתארח בהופעותיה. "אני מאמינה שדווקא אם הולכים על הדברים המשעממים, קטנים הסיכויים שישמיעו אותך", היא אומרת בראיון לוואלה! תרבות. "אני חושבת שדברים טובים הם דברים שיש להם קטע, ומשהו אחר. וזה השיר הזה".

"עמוק בטל" נבחר לפתוח את הקמפיין החדש של מקסימיליאן בלומין בדרך לאלבום המיוחל, בין השאר בגלל הביצוע החזק שלו בהופעותיה של המוזיקאית. "הבנו שהשיר הזה מאוד חזק", מספרת מקסימיליאן בלומין. "אחת החוויות החזקות בהופעה שלי הוא הדיאלוג המיוחד עם הקהל בשיר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאתגר זה דווקא טוב. מארינה מקסימיליאן בלומין/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שפורסם בוואלה! תרבות, מי שעובד עם מקסימיליאן בלומין על האלבום הוא תמיר מוסקט מהבלקן ביט בוקס, והמפיק החם של התקופה לאחר העבודות המוצלחות עם אפרת גוש ואורן ברזילי. "הוא כזה פרטנר מושלם", מספרת מקסימיליאן בלומין. "הוא מצליח להוציא ממני דברים שלא הייתי מצליחה בעצמי. תמיר מגיע ממקום מאוד קלאסי, אבל החשיבות שהוא מעניק לגרוב וההיכרות שלו עם דברים שקורים בעולם מאוד גדולה וזה מרענן. אבל החשוב מכל הוא שיש לנו הרמוניה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אז לא זורקים נעליים אחד על השני?

"אני לא אוהבת לעבוד ככה, בעצם – לא יצא לי לעבוד ככה ואם ייצא לי אני אולי איהנה מזה, אבל לא ביצירה הראשונה. זו חייבת להיות מוקפדת ומדויקת".

פפראצי, מארינה מקסימיליאן בלומין, נינט טייב, שלומי שבן, יובל שרף, אוקטובר 2010. שוקה כהן
לא זורקת נעליים. מארינה מקסימיליאן בלומין/שוקה כהן

דבריה של מקסימיליאן בלומין מזכירים דברים שאמרה בראיון האחרון שלה לוואלה! תרבות, שם סיפרה בכנות שהיא מעט חוששת מהמעמד של אלבום בכורה ששמה יתנוסס עליו. גם עתה, כשנראה שהתהליך נכנס לישורת האחרונה עם סינגל ושני מופעים בפסטיבל הפסנתר (ב-19 בנובמבר וב-20 בחודש, כשלמופע זה אזלו הכרטיסים), מקסימיליאן בלומין מודה שהיא טרם השתחררה מהחששות: " לא עברתי את שלב הפחד מהתהליך הזה", היא מספרת. "אבל מה שיוצא בעבודה עם תמיר הוא שבעצם הורדנו את האלבום לבסיס - פסנתר ושירה שלי, המחשב שלו ובלייב. זה אומר שעדיין לא התמודדתי עם הפחד, אבל לפחות אני זוכה לעבוד בצורה שאני אוהבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully