וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מירנדה למברט השתלטה על פרסי הקאנטרי

עינב שיף

11.11.2010 / 8:43

למברט זכתה בארבעה פרסים וגם ארוסה, בלייק שלטון זכה בשניים בטקס ה-CMA, אולם פייזלי הצליח לזכות בפרס החשוב בטקס - בדרן השנה וגם: גווינית' פלטרו בבכורה מוזיקלית

סצנת הקאנטרי, הסצנה המשגשגת ביותר בארה"ב, חגגה הלילה (רביעי) את הערב הגדול שלה בטקס פרסי ה-CMA, איגוד יוצרי הקאנטרי, שנערך בנשוויל שבטנסי, בירת הסצנה.

הזוכה הגדולה של הערב היתה מירנדה למברט, שביום הולדתה ה-27 קטפה את פרס אלבום השנה על "Revolution", זמרת השנה וכן את פרסי שיר וקליפ השנה על "The House That Built Me". גם לארוסה, הזמר בלייק שלטון, היה ערב גדול, כשהצליח לגבור על מתחרים קשים כמו בראד פייזלי וקית' אורבן בדרך לפרס זמר השנה ובדרך קטף גם את פרס אירוע השנה על "Hillbilly Bone", בו אירח את טרייס אדקינס. "אחרי ערב כמו שהיה להם, נראה לנו שאפשר לצפות לתינוק בעוד 9 חודשים", צחקו מנחי הערב, בראד פייזלי וקארי אנדרווד.

בראד פייזלי. Rick Diamond, GettyImages
סוף סוף, אמן השנה. בראד פייזלי/GettyImages, Rick Diamond

למרות ההצלחה הגדולה של הזוג, היה זה פייזלי שבסופו של דבר גנב את ההצגה עם פרס בדרן השנה, הפרס החשוב ביותר בטקס, לאחר חמש שנים בהן היה מועמד. ליידי אנטיבלום זכו בפרס הרכב השנה וסינגל השנה על "Need You Now" ההיסטרי ואילו זאק בראון בנד זכו בפרס האמן החדש הטוב ביותר. שוגרלנד, המככבים בבילבורד בימים אלו, זכו בפרס הצמד הטוב ביותר.

לצד חגיגת הקאנטרי של המוזיקאים הוותיקים בסצנה, מצאו מארגני הטקס מקום לבכורה מוזיקלית של אחת - גווינת' פלטרו, שכנראה התקנאה בבעלה כריס מרטין, סולן קולדפליי ועלתה לבמה לביצוע שיר מתוך הסרט "Country Strong" בכיכובה. בשבוע הבא תגיע הכוכבת לפרק הראשון מבין שניים בכיכובה ב-"glee", שם כבר נחשף שהיא תבצע את "Umbrella" של ריהאנה, כך שנראה שאנחנו לא ממש רחוקים מאלבום בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully