וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש מינהל התרבות במשרד התרבות התפטר

עינב שיף

11.11.2010 / 19:37

צח גרניט, יועצה הבכיר של שרת התרבות לימור לבנת, הגיש את התפטרותו, ככל הנראה על רקע אירועי אריאל ויוזמותיה השונות של השרה בנושא. גרניט: "הסיבות אישיות"

טלטלה במשרד התרבות: צח גרניט, ראש מנהל התרבות במשרד התרבות, הגיש היום (חמישי) את התפטרותו לשרה לימור לבנת. גרניט נחשב לגורם הדומיננטי במשרד ולמובילם של תהליכים רבים והתפטרותו בהחלט מציבה בסימן שאלה את העבודה שנעשתה בתחומים שונים, החל מחוק הסופרים ועד עמותת "תרבות לישראל".

התפטרותו של גרניט מגיעה ככל הנראה על רקע יוזמותיה של השרה לבנת לשינוי סעיפי התמיכה בתיאטראות, יוזמה שהתעוררה לאחר מחאת היוצרים נגד פתיחת היכל התרבות באריאל.

"היכרותי רבת השנים עם צח גרניט, ועבודתנו המשותפת הן בקדנציה הקודמת שלי כשרת תרבות והן בשנה האחרונה בה כיהן כראש מינהל התרבות, הניבה מהלכים ופירות מוצלחים לעולם התרבות והאמנות", אמרה לבנת. "אני מכבדת את החלטתו של מר גרניט לצאת לדרך חדשה ומאחלת לו הצלחה רבה".

גרניט הגדיר את נסיבות ההתפטרות כ"סיבות אישיות". התפטרותו מגיעה לאחר 13 חודשים בתפקיד, בהם נחשב לאדם הקרוב לשרה במשרד התרבות. גרניט הוביל תהליכים רבים ונחשב לחביב על היוצרים ואנשי התרבות שבאו במגע עם משרד התרבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully