וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטימצקי תפתח חנות לספרי אמנות ועיצוב לצד מועדון לקוחות פרטיים

עינב שיף

14.11.2010 / 12:02

רשת השיווק תסיים את השנה עם שני מהלכים חדשים, שלדברי המנכ"לית איריס בראל מהווים "ביטוי נוסף להובלה של סטימצקי את תרבות הספר בישראל"

מנכ"לית סטימצקי איריס בראל קיימה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לסיכום שנת 2010 ברשת השיווק, במהלכה הכריזה על שתי יוזמות חדשות: הראשונה היא הקמת חנות לספרי אמנות ועיצוב במתחם תיאטרון הבימה בתל אביב והשנייה היא הקמת מועדון לקוחות פרטיים, שיזכו להטבות בלעדיות מהרשת, כולל הנחות מיוחדות על ספרים ומבצעים נוספים.

החנות החדשה של סטימצקי הוקמה בהשקעה של 800,000 שקלים והיא מתפרסת על פני 80 מטר מרובע. "החנות תעניק חווית קנייה מהנה, נעימה ומקצועית לעולם שכולו תרבות, ספרות, עיצוב ואומנות", מסרה בראל. "אנו עם שאוהב ספרים ואוהב תרבות, ואין נפלא ממקום שניתן למצוא בו עולם ומלואו". מועדון הלקוחות של הרשת יעניק הנחות גורפות על ספרים ודיסקים וכן הנחות גדולות עוד יותר על כותרים ספציפים בתחום הספרות והמוזיקה. לדברי בראל, המהלכים הם "ביטוי נוסף להובלה של סטימצקי את תרבות הספר של 2010".

בנוסף, הציגה בראל נתונים ראשוניים לסיכום השנה העסקית של הרשת. "בחודשים ינואר – ספטמבר 2010 נראית צמיחה מרשימה לעומת התקופה המקבילה", מסרה בראל. על פי הנתונים נרשמו 8.7% גידול בפדיון בחנויות זהות, 14.4%גידול בפדיון מחלקת הפנאי בחנויות זהות,12% גידול בפדיון המוזיקה בחנויות זהות, 9% גידול בכמות העסקאות, 12% גידול בכמות הפריטים שנמכרו ו-4% גידול בסל הקניה הממוצע לכל לקוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully