וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה: "Void - "Lock & Key

16.11.2010 / 7:45

צמד הטראנס של תמיר רגב ואורן עמנואל מוציא סינגל ראשון מתוך אלבום חדש, שלראשונה יתמקד בשוק הישראלי. בראיון, מסביר עמנואל את המהלך ומבהיר שאין תחרות עם אינפקטד מאשרום

יח"צ - חד פעמי

נראה שככל שתרבות המועדונים בישראל הולכת ודועכת, ההרכבים בישראל, בין אם מז'אנרים מסחריים יותר ובין אם ממסחריים פחות, פורחים. Void, למשל, הרכב הטראנס של תמיר רגב ואורן עמנואל, החליטו שדווקא עכשיו זו התקופה להשקיע בשוק הישראלי, למרות הצלחתם הבינלאומית. לכן הם מוציאים כאן את הסינגל "Lock & Key", מתוך האלבום החדש "Alpha Male" שיוצא השבוע ברחבי העולם.

"אנחנו מנסים בפעם הראשונה להתרכז בישראל", מספר עמנואל בראיון לוואלה! תרבות. "למרות שבעולם תמיד קורא יותר מבישראל, כאן זה הבסיס שלנו. עד לפני שלוש שנים היינו מאוד חזקים בארץ, עם הופעות מול חיילים ובני נוער, אבל מאז המועדונים נכחדו ועברו מהעולם ונשארנו בבעיה".

מה השתנה עכשיו?

"אנחנו מרגישים שעכשיו יש איזשהו צמא כאן, למרות שעדיין המועדונים לא חזרו. אנחנו משקיעים בישראל בכל הרבדים, כולל בהופעות גדולות שנעשה כאן. זה מאוד חשוב לנו".

ההרכב Void.
לקרוע את העולם. עמנואל ורגב

חלק מהתהליך היה הקמת צוות שיעבוד על חיזוק הקשר הישראלי של Void, שזכורים משיתוף הפעולה עם סקאזי בפרויקט "סקאזי דרייב" ועם הדי ג'יי אסקימו בפרויקט Megaband. הלהקה הצטרפה לחברת "הום מגה" של אייל ינקוביץ', מוותיקי תעשיית המוזיקה האלקטרונית בישראל, המנהלת כאן גם את עסקי אינפקטד מאשרום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל שאין תחרות אינפקטד מאשרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכן, הבי-סייד של הסינגל החדש הוא עיבוד לקטע של אינפקטד מלפני שלוש שנים ובכלל – שיתוף הפעולה בין שני ההרכבים יילך ויעמיק, עד כדי הופעה אפשרית ביחד בגני התערוכה בתל אביב בחודש פברואר הקרוב. "כמו אינפקטד, אנחנו הרכב אלקטרוני שלא רק עושה מוזיקת ריקודים אלא גם כותב שירים, וההופעה שלו היא יותר מורכבת מסתם די ג'יי סט", אומר עמנואל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully