וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחסות ראשי ערים: לבנת תיפגש עם איגודי היוצרים

עינב שיף

15.11.2010 / 15:53

בעקבות פניות של ראשי ראשויות לשרת התרבות ולצדדים השונים בחרם על היכל התרבות, תתקיים פגישה בין הצדדים. יו"ר מרכז השלטון המקומי: "להחרמות אין גבול"

שרת התרבות לימור לבנת תיפגש עם ארגוני היוצרים בנושא היכל התרבות באריאל מחר (שלישי), בעקבות יוזמה של מרכז השלטון המקומי וראשי ערים שניסו לתווך בין הצדדים. "אני משוכנע שבדרך של דיאלוג, נשכיל למצוא יחד פתרונות ונפסיק את כל החרמות מכל הצדדים", אמר ראש עיריית דימונה, מאיר כהן, שהוא גם ראש ועדת התרבות במרכז. "אני קורא לכל הארגונים להשתתף בדיון הדחוף". לפגישה אישרו את השתתפותם השרה, מנכ"לית המשרד שלה, מנהלי תיאטראות הבימה, בית לסין, הקאמרי, תיאטרון הצפון, תיאטרון חיפה וכן מנהלי איגודי השחקנים, הבמאים, התסריטאים ועוד.

"מתוך אחריות לאומית לתרבות בישראל, השלטון המקומי - ראשי הערים, יהודים וערבים, מימין ומשמאל - מחפשים פתרונות ומחויבים לציבור התושבים", אמר יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט. "לצערי, להחרמות אין גבול. כל אחד יכול להחליט שהוא מחרים בכל פעם צד אחר. את אריאל, את הערבים, את החרדים, את מרכז הארץ או הפריפריה וזה מסוכן לתרבות ולכולנו".

במקביל, הוציאו כמה ראשי עיריות מכתב תמיכה בשרה לבנת, בו הם מביעים מחאה על הניסיון להצדיק את החרם על היכל התרבות באריאל. על המכתב חתומים ראשי העיריות של אילת, קרית מלאכי, נתיבות ודימונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully