וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא היה מקום לקריאת החרם נגד בנדק"

17.11.2010 / 8:58

תנועת "ישראל שלי", שדרשה מבנק מזרחי-טפחות להדיח את בנדק מהקמפיין הפרסומי בכיכובו, חזרה בה מאחר והבינה כי השחקן מעולם לא קרא להחרים את אריאל

קמפיין החרם על דביר בנדק והקריאה להדיחו מפרסומות בנק מזרחי טפחות בוטל. תנועת "ישראל שלי", שהובילה את הקריאה "להעיף את דביר" בעקבות דבריו של בנדק, התנצלה בפני השחקן על שפירשה לא נכון את דבריו.

"לאחר שהובהר לנו כי מר דביר בנדק לא היה שותף מלכתחילה בצורה כלשהי למכתב האמנים שהחרימו את אריאל ועמדתו מאז ומעולם היתה כי ישמח להופיע באריאל ובפני כל תושבי ישראל בכל מקום בארץ – אנו מבינים כי לא היה כל מקום לקריאת החרם עליו ועל בנק מזרחי טפחות ולפיכך הודענו על ביטולו המיידי", נכתב באתר הרשמי של התנועה. "דביר בנדק היקר – אנו מצרים מאד על עגמת הנפש שנגרמה לך. נשמח לראותך בביקור אצלנו ביהודה ושומרון".

"כאדם פרטי, כשחקן וכיו"ר שח"ם - ארגון השחקנים בישראל, אני נגד חרמות ומאז ומעולם מקפיד להתנהל בהידברות, תוך שמירה על כבוד הדדי וחופש הביטוי", מסר בנדק בתגובה. "אני תקווה כי ארגונים הקוראים לחרמות, יבחרו גם הם במסלול ההידברות ובעיקר, יגלו אחריות ויבדקו עובדות לאשורן לפני שהם ממהרים לשלח חיציהם אל בני אדם".

כאמור, הקריאה לחרם על בנדק יצאה לאחר שביום שישי האחרון, בנדק קרא לשרת התרבות להתפטר, בעקבות יוזמותיה לשינוי קריטריוני התמיכה בתקציבי התיאטרון וכן המצאת הפרס לעידוד יצירה ציונית. "רצינו שרת תרבות שבמקרה כמו אריאל תפשט את העניין, תוריד אותו לקרקע, תאמר שזה לגיטימי להביע דעה, תהיה שרת איחוד ולא שרת פילוג", אמר בנדק - ומיד זוהה על ידי גורמי ימין כמי שתומך בחרם האמנים על אריאל. כתוצאה מכך, עמוד הפייסבוק של בנק מזרחי הוצף בקריאות להדיחו מהקמפיין, קריאות שהסתיימו עם פרסום ההתנצלות של תנועת "ישראל שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully