וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרק הסופרבול של "glee" נחשף

18.11.2010 / 0:57

אחרי שמועות רבות, אינטרטיינמנט וויקלי מפרסם כי הסדרה לא תערוך מחווה למייקל ג'קסון, אך תבצע לראשונה שיר שלו - "Thriller", במה שצפוי להיות הפרק היקר בתולדות הסדרה

אינספור דיווחים, הדלפות ושמועות אפפו את פרק הסופרבול של "glee", שישודר לאחר משחק גמר ליגת הפוטבול, במה שאמור להיות אחד ממשדרי הטלוויזיה הנצפים של השנה בארה"ב. ראשית, נטען כי החבורה תערוך מחווה למייקל ג'קסון, במסורת המחוות למדונה, ליידי גאגא ובריטני ספירס. לאחר מכן נטען גם שהחבורה מתעתדת לערוך מחווה לברוס ספרינגסטין, הגיבור הכל-אמריקאי.

עתה, מסתבר שלא זה ולא זה: האינטרנטיינמנט וויקלי מדווח היום (חמישי) כי החבורה לא תערוך מחווה לג'קסון, אך כן תבצע מחווה ל-"Thriller", שיבוצע במאש-אפ עם שיר אחר. בנוסף, יבוצעו שירים של בלאק אייד פיז, קייטי פרי, ליידי אנטיבלום ועוד. לדברי האתר, הפרק שיתמקד, ברוח הסופרבול, בנבחרת הפוטבול של התיכון ובקבוצת המעודדות בראשות סו סילבסטר (ג'יין לינץ'), צפוי להיות היקר ביותר בתולדות הסדרה ואחד היקרים בתולדות הטלוויזיה.

על פי המקור של המגזין הנחשב, מי שכן צפוי לזכות למחווה בקרוב הוא אלטון ג'ון, שעל פי הדיווח, היה המועמד המוביל לקבל מחווה בפרק הסופרבול. במקום, החליטו מפיקי הסדרה להמר על פרק בפורמט רגיל, רק בהשקעה גדולה יותר. הפרק יזכה למימון של חברת ג'נרל מוטורס, מה שצפוי לצמצם את זמן הפרסומות במהלכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully