וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיים יקרים" ברשימה המקוצרת לאוסקר

עינב שיף

18.11.2010 / 23:29

סרטו התיעודי של שלומי אלדר נכלל בין הסרטים שמתוכם ייבחרו חמשת הפיינליסטים בקטגוריה הדוקומנטרית בטקס היוקרתי. "שתיקת הארכיון" של יעל חרסונסקי בחוץ

יח"צ - חד פעמי

(צפו בטריילר ל"חיים יקרים")

הישג מצוין לקולנוע התיעודי בישראל: "חיים יקרים", סרטו התיעודי של שלומי אלדר, הוא בין המועמדים להיכנס לרשימת הפיינליסטים בטקס האוסקר שייערך בפברואר בלוס אנג'לס. האקדמיה האמריקאית לקולנוע פרסמה הערב (חמישי) את הרשימה המקוצרת של הסרטים מהם ייבחרו המועמדים הסופיים, כשסרטו של אלדר נכלל בין 15הסרטים ברשימה.

סרטו של אלדר עוסק במאבקם של אם מעזה ורופא ישראלי להצלת בנה של האם, על רקע מלחמת ישראל-חמאס בעזה. הסרט זכה לשבחים רבים, ביניהם על ידי תומס פרידמן מהניו יורק טיימס ועוד.

מי שנחלה אכזבה היא יעל חרסונסקי, שסרטה "שתיקת הארכיון" נחשב למועמד מוביל להיכלל ברשימה, אולם הוא נותר בחוץ. ברשימה ישנה זיקה ישראלית נוספת - "The Tillman Story" של אמיר בר לב, ישראלי לשעבר, מועמד גם הוא. לצידם, מועמד הסרט התיעודי של האמן בנקסי, "Exit Through Gift Shop", סרט על אליוט ספיצר ("Client 9: The Rise and Fall of Eliot Spitzer") וסרט על גלן גולד, "Genius Within: The Inner Life of Glenn Gould".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully