וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרי-מייק האמריקאי ל"רמזור" קיבל שיבוץ

עינב שיף

20.11.2010 / 3:15

"Mixed Signals", הגרסה המדוברת לסדרה של אדיר מילר, שובצה לימי שלישי ברשת FOX, יחד עם "glee" החזקה. תאריך שידור הבכורה: 8 בפברואר. עוד בלוח: "אמריקן איידול" זזה

אחרי המשא ומתן, החתימה, הליהוק והצילום, זה קורה: "Mixed Signals", הגרסה האמריקאית ל"רמזור" קיבלה שיבוץ סופי בלוח החורף של רשת FOX ושיבוץ די יוקרתי: הסדרה שיצר אדיר מילר תשודר בימי שלישי, היום של "glee", הנחשבת לסדרה החזקה ביותר של הרשת.

אמנם "Mixed Signals" לא תזכה לסיוע ישיר מ-"glee" שכן האחרונה משודרת ב-20:00 והראשונה בשעה 21:30, אך עדיין מדובר במקפצה חיובית ובכך שלקברניטי הרשת ישנן ציפיות מהסדרה. הסדרה המפרידה בין השתיים היא "Raising Hope" שתשוב למסך עם פרקים חדשים ביום השקת "Mixed Signals".

יחד עם חשיפת השיבוצים החדשים לעונת החורף, רשת FOX חשפה כי את תאריך הבכורה של העונה החדשה של "אמריקן איידול": התוכנית המצליחה תשוב ב-19 בינואר לפרק בכורה בן שעתיים. לאחר מכן תשודר התוכנית בימי רביעי וחמישי, כששידורה בימי רביעי החל מה-26 בינואר ועד ה-16 בפברואר יימשך שעה, מה-16 בפברואר ועד ה-6 באפריל שעה וחצי ומה-6 באפריל יימשך פרק יום רביעי שעתיים. פרקי יום חמישי יימשכו שעה באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully