וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בעונה החדשה של אנסמבל הרצליה?

עינב שיף

21.11.2010 / 14:42

התיאטרון בניהולה האמנותי של אופירה הניג יעלה השנה ארבע הפקות מקור, שירוצו לצד ארבע הפקות מצליחות שלו מהעונה הקודמת. בתכנון: מחזה על פי "מפיסטו", מחזה בינלאומי ועוד

אנסמבל הרצליה יוצא לעונה חדשה והיום (ראשון) הציגו בתיאטרון את תכנית רפרטואר ההצגות לשנת 2011, תחת ניהולו של המנכ"ל החדש דני אלטר והמנהלת האמנותית אופירה הניג. ברפרטואר מתוכננות 4 הפקות חדשות לצד 4 הפקות קיימות.

ההצגות "ירמה" ו"עירם של האנשים הקטנים" ימשיכו לאחר הצלחה בינלאומית, שכללה העלאה של "ירמה" בבודפשט ו"עירם של האנשים הקטנים" בגרמניה ובברביקן שבלונדון. גם מופע הסטנדאפ "כל האמת על שקספיר" של נמרוד ברגמן ימשיך וכן ההצגה "שלוש אחיות".

ההפקות החדשות של האנסמבל הן "מפגש באינסוף" שביים ויצר דורון תבורי בעקבות היצירה הקלאסית "מפיסטו" עם נמרוד ברגמן ויפתח אופיר, לצד עבודות וידאו שילוו את ההצגה. ההצגה נבחרה לפתוח את העונה ב-6 בינואר 2011. לצידן, תעלה ההצגה "צ'ילי-דרום אמריקה" שתרגם וביים בן לוין, על פי יצירה של גווילרמו קלדרון, בכיכובם של יואב הייט, נעמרי פרומוביץ' וסילביה דרורי. ההצגה תערוך בכורה ב-30 במרץ. במחלקת הקלאסיקה המודרנית תעלה ההצגה "המשרתות" של ז'אן ז'אנה בתרגום של דורון תבורי ובימויה של יעל קרמסקי, הבכורה תיערך ב-7 במאי. בסיום העונה תעלה "אישה ואישה אחת", הפרויקט הבינלאומי שערכה וביימה אופירה הניג והיא תעלה ב-9 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully